KRYSS FINGRENE FOR MEG

Da jeg fikk forespørsel på tirsdag om jeg kunne lage en bryllupskake til søndag, altså med kun fem dagers varsel, tenkte jeg først ‘NEI’!
Jeg har aldri laget en slik kake før. Det nærmeste jeg har vært en bryllupskake er å spise den.
Jeg tok meg et dypt pust og endret tankemønsteret mitt. Jeg sa som Pippi Langstrømpe “dette har jeg ikke gjort før, så det klarer jeg helt sikkert”.
Så da sa jeg ja til oppdraget :grin: Det er altså prosjektet mitt i helgen.




Nå er jeg godt utenfor min komfortsone, med andre ord; godt i gang med å bake min første bryllupskake!
Ettersom fristen har var så kort, har jeg ikke rukket å øve. Dermed krysser jeg fingrede og håper at dette går bra.
Jeg kan ikke risikere å ødelegge et bryllup med en mislykket en bryllupskake!
På denne tid i morgen, står forhåpentligvis en lekker treetasjes kake i hvitt og gull med smak av sjokolade, bringebær og vanilje på et dekket bryllupsbord.
De neste timene blir spennende!

Nei, nå får jeg nesten fortsette å jobbe. Jeg blir nok på kjøkkenet resten av dagen.
Ha en aldeles fortreffelig lørdag.
Riktig god helg :grin:

Kristine ♥ 

22 kommentarer

Siste innlegg