TRIPPEL IHERB

Små daglige gleder. Det er det jeg lever på for tiden.
I dag ble det masse glede da jeg hentet tre pakker fra iHerb. Den ene av disse har jeg bestilt for nesten et halvt år siden! Jeg trodde pakken hadde forsvunnet. Her har virkelig posten rotet! De andre to pakkene bestille jeg forrige uke.
Pakker fra iHerb gir alltid glede. Dette var trippel glede med et ekstra stort smil for den forvunnede pakken.


Kakao smør
Denne bruker jeg når jeg skal lage hjemmelaget sjokolade. Kjempe godt er smøret i bakst og kaffen også.
Økologisk kokosmelk
En favoritt i matlaging.
Hemp frø
Disse frøene bruker jeg på salaten, over grønnsakene eller som snak. Sunne og inneholder godt med omega3 fettsyrer.
Chocolove sjokolade
Dette er min favoritt sjokolade! Den er dessverre ikke på laget akkurat nå.
Quinoa knekkebrød
Glutenfritt knekkebrød laget på quinoa.
Botija oliven
Gode økologiske oliven. Supert som snack eller i matlaging. Inneholder sunt fett.
Bee pollen
Dette er små søte korn som smaker omtrent som honning, og kan brukes over grøt, kesam, salat eller lignende, eller i desserter. De inneholder utrolig mye næring som B-vitaminer, A-vitamin, kalsium, jern og en rekke andre viktige næringsstoffer.
Liquid amino
 Brukes på lik linje som soya saus.
Forti FX
Denne er ikke til salgs lenger, men disse fra Detour er enda bedre.

Jeg bestiller alltid flere små pakker fra iHerb til under 200 kroner, isteden for en stor. Da slipper du toll og merverdiavgift. Frakten er såpass rimelig at dette virkelig lønner seg.
Bruk gjerne koden min OKE701. Da får du 5 -10 $ i rabatt.

Nå skal jeg besøke mamma på sykehjemmet. Jeg håper hun er i form til å være med en tur hjem til hennes hus. Da blir jeg der til i morgen slik at jeg kan klemme henne mest mulig.
Ha en super duper lørdag:grin:

Kristine

14 kommentarer

Siste innlegg