RABATTER

Hei dere.
I dag tenkte jeg å komme med noen tips til gode rabatter som er ute akkurat nå.



Hos PersonligAlmanakk får du 10 % rabatt ved bruk av koden D-OXIJ-ETTI fra i dag til og med 18 september.
Som dere ser over har jeg flere av disse bøkene. Jeg har en vanlig almanakk som kalender (denne laget jeg opprinnelig til mamma, men hun får ikke brukt den)
hvor jeg fører opp møter, gjøremål og avtaler, jeg har en notatbok hvor jeg skriver ned tanker og annet som faller meg inn, og en almanakk som jeg bruker i forbindelse med jobben hvor jeg noterer ned alle kunder, mål, oppstart, hvordan det går med de underveis og lignende.
Jeg er storforbruker av PersonligAlmanakk. En god almanakk er noe jeg må ha i privatlivet og i jobbsituasjoner. Da er det ekstra stas og ha en som jeg har laget selv og som betyr ekstra for meg.



2good proteinbarene, disse, er utrolig gode.
Dette er min absolutt favoritt! Spesielt i smaken, peanutt butter, igjen over, ingen ved siden! 😀
Denne baren består av 100 % naturlige ingredienser, har ingen kunstig tilsetningsstoffer, har en god kombinasjon av melkeprotein og myse- og kaseinprotein, i tillegg til at den har fått meg seg sunne fettsyrer fra raps og MCT-olje.
I dag og i morgen er 2goodbarene til 25 % her.
Röhnisch shape Tina tights, den mest solgte tightsen hos x-life, er også på 25 % rabatt i dag og i morgen, her.
Dette er en bestselger som former og løfter.
Selv har jeg ikke Tina tightsen, men en annen shape tights fra Röhnisch. Jeg er kjempe fornøyd med min. De er kjent for å være knall gode!



I dag får også 300 kroner i rabatt når du kjøper treningstøy for over 1000,- ved bruk av koden TREAT37.
Perfekt anledning til å fylle opp klesskapet med nye og freshe treningsantrekk.
Nye treningsklær, gir ny motivasjon!
Over ser du noen av mine favoritter.
Sjekk ut alt treningstøyet her.



I dag er siste dagen du får halv pris på deilige HellyHansen fleece gensere.
Disse er perfekt nå som vi er inne i høstmånedene.
Her finner du flere farger.

God søndag :smile:

Kristine

10 kommentarer
    1. PT Jessica S. J.:
      Så bra 🙂
      Når du har kommet i gang med å lage almanakken og driver med forsiden, trykker du der det står bildeomslag på høyre side og laster opp et bilde fra din pc.
      Lykke til 🙂

    2. Hei:)
      Er i gang med å mekke en almanakk – tusen takk for tipset!
      Men hvordan får du laget egen forside på almanakken, med egne bilder?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg