PAUSE

Hei dere!
Jeg titter innom for å ønsker alle en fantastisk uke.
Jeg tar meg en liten pause fra bloggingen fremover. 
I går sluttet mamma på medisinene sine. Hun er allerede såpass dårlig, hjelpetrengende og borte, at hun ikke ønsker å dra ut tiden mer. Det påfører henne og de rundt store smerter. Nå vil hun fortest mulig fly avgårde til himmelen
Jeg dro opp igjen til henne i går og her blir jeg til hun går bort. Ettersom hun ikke lenger går på medisiner, er hun trolig kun i livet ytterligere syv, maks ti dager.

Det vil være henne som er i fokus fremover og jeg vil bruke mest mulig tid på henne. Har jeg noe å fortelle eller føler for å lage et blogginnlegg gjør jeg selvfølgelig det.
De neste ukene blir det ikke daglige innlegg her.
Jeg forsøker å være sterk. Men det er virkelig ikke lett!
Akkurat nå lever jeg på tanken om at det vil komme bedre tider.

Kristine

113 kommentarer
    1. Du trenger ikke være sterk i en sånn situasjon, det er umenneskelig å ikke gråte eller føle seg knust når man går igjennom noe sånt. Tenker på deg og sender mange gode tanker og klemmer. Igjen, hun er heldig som har en så flott familie full av kjærlighet. Og ikke tenk på bloggen kjære deg.. Vi er her.

    2. Hei. Har lest bloggen din en god stund, men aldri kommentert. Vet ikke hva jeg skal si. Tenker på deg. Du er et enestående menneske. Håper du har noen å snakke me og strategier etter moren din har reist . <3

    3. Jeg sender tanker til deg og familien din nå <3 Selv om jeg ikke kjenner deg på noe annen måte enn gjennom bloggen, så sitter jeg likevel her med tårer i øynene. Ord hjelper ikke! Du er sterk og fantastisk, og har gjort alt du kan for mammen din. Og nå vil hun få fred.
      Ta vare på deg selv <3

    4. Sender deg og dine masse kjærlighet og varme, gode tanker! Du er så sterk , og jeg heier på deg <3

    5. Ord blir fattige i slike situasjoner! Tenker masse på deg og din familie! Varme klemmer <3

    6. Utrolig sterk lesning, fra ei modig jente. Ord blir fattige <3 Masse varme tanker og klemmer til deg, moren din og resten av familien! Har troen på deg <3

    7. Hei kjære Kristine <3
      Jeg har lest bloggen din i mange år, men har ikke kommentert.. Så jeg har sett hvor nær du er familien din og hvor glad du er i dem.
      Tårene mine triller for deg og familien din, skulle ønske jeg kunne gjøre noe for deg, selvom jeg vet det ikke er noe jeg får gjort. Du er et fantastisk menneske, og det gjør meg så vondt at dere er i den situasjonen dere er i. Livet er virkelig urettferdig. Jeg sender deg og familien dine mange gode klemmer, og varme tanker i denne tiden <3 <3
      Stor varm klem <3

    8. Uff av meg! så trist å høre Kristine! Kan ikke si annet enn å sende deg mine varmeste tanker <3

    9. Alle mine tanker til deg og din familie <3 Jeg skjønner godt at du trenger en liten pause fra bloggingen. Det er jo overhodet ikke det som er viktigst nå. Jeg forstår godt at det er tungt for deg nå, og det vil nok bli en tung tid fremover. Men fokuser på å være der de siste dagene, og lev på de gode minnene og stundene <3

    10. Sender deg mine varmeste tanker og en stor klem! <3 Livet er så ufattelig urettferdig!

    11. Det er så hjerteskjærende å lese det du skriver, men samtidig så fint <3 Du er fantastisk, og mammaen din er heldig som har deg hos seg disse siste dagene <3 Jeg håper dere klarer å nyte denne siste tiden sammen, og at dere tar vare på alle de gode minnene <3

    12. Kjære deg, dette er så trist å lese. Samtidig deler du så fint. Du er flink å sette ord på det du opplever. Bruk all tiden du har på Mamman din, du kommer aldri til å angre på det. Alt annet blir så uviktig. Jeg har selv mistet min Mamma til kreft. Selv om sorg oppleves så forskjellig så har jeg en anelse om hva du går igjennom. Det er forferdelig trist. Jeg håper du har et godt nettverk med familie og gode venner som støtter deg. Ønsker deg alt godt. Håper Mamman din slipper store smerter og at dere får flere gode stunder sammen de neste dagene. Klem

    13. Kjære Kristine. Håper alt ordner seg for deg! Mistet selv faren min til hjernekreft i fjor sommer, han sovnet også stille inn hjemme og det var uten tvil det beste for ham. Ville bare si at du ikke er alene og at jeg kan med sikkerhet si at det blir bedre etterhvert 🙂
      Klem

    14. Jeg synes også du er sterk og inspirerende,selv nå. Forstår det er greit med en bloggpause og legge fokus andre steder. Dette blir ikke enkelt, men du kommer deg videre etter hvert.. Tenkt så godt av deg all tid dere har brukt sammen, og de fine tingene du har gjort for henne. Det setter hun nok masse pris på, også i himmelen.
      Jeg også sender deg mange gode tanker. Klem <3

    15. Hei Kristine.
      har vært fast leser i noen år nå og aldri kommentert, men nå var det på tide.
      sender deg og dine varme tanker. håper det går bra med deg, du er alltid så positiv. takk for at du inspirerer meg i hverdagen! klem

    16. Åååh, Kristine <3 <3 <3
      Tenker på deg, du er sterk!
      Og de sterke skal få lov til å være svak av og til <33
      Mange mange varme klemmer!

    17. Ord blir fattige nå. Jeg har selv en kreftsyk far som er svært dårlig, så jeg kjenner virkelig på den smerten og sorgen du føler nå. Livet er så vondt og urettferdig til tider. Ta vare på deg selv og familien din nå. Sender gode tanker til dere <3

    18. Hei kjære flotte du.
      Sender deg og dine varme tanker <3
      Ord blir fattige i slike situasjoner..

    19. Respekt, styrke og varme sendes. Livet er noen ganger ubegripelig urettferdig… Og så kan vi bare ikke gjøre noe med det. Hold ut! Ja, det kommer bedre dager. Alltid.

    20. Mange gode tanker til deg og dine i denne vanskelige tiden, og takk for at du er så modig og deler dine tanker.

    21. Sender gode varme tankar. Dette er det verste eg kunne opplevd. Å miste mammaen min på denne måten. Du MÅ være sterk opp i alt, sjølv kor vanskeleg det er. Uff, blir heilt på gråten her.
      Tenkjer på deg.
      Klem

    22. Kjære Kristine. Har aldri lagt igjen kommentar til deg. Nå gjør jeg det. Har hatt kreftsyk mamma selv siste 3 år, men ikke kommet i deres situasjon enda. Du har mange gode tanker. Ting VIL bli bedre. Nå, vær til stede. Din mor er heldig som har hatt deg. Få personer ville hatt mulighet til å være så tett på som du har vært de siste mnd. Ønsker deg all mulig styrke disse dagene, men gi deg selv lov til å la følelsene slippe helt til.
      Mange klemmer

    23. Som nevnt av andre tidligere her.. Ord blir virkelig fattige i en slik situasjon. Hadde jeg kunnet hadde jeg gitt deg den største klemmen i verden akkurat nå. Jeg håper du, moren din og de nærmeste får fine dager, og at dere står sterke sammen. Og Kristine, ikke glem – du er fantastisk enestående! Du er beundringsverdig sterk og unik, en flott person! Ta vare på hverandre og vit at jeg tenker på dere <3

    24. Ta all den tiden du trenger med familien din nå. Håper moren din slipper å ha mye smerter den siste tiden. Sender en stor klem og masse gode tanker til dere <3

    25. Åh Kristine, tårene mine triller for deg i dag:( Bruk tiden sammen med familien din nå, ikke tenk på uviktige ting som blogging! Håper dere får noen fredfulle dager sammen fylt med masse kjærlighet. Sender deg varme tanker og ber for at din mor vil slippe å ha så mye smerter de siste dagene!

    26. Stooor klem og masse gode,varme tanker til deg og familien din Kristine <3 Jeg er imponert over hvor åpen, sterk, modig og omsorgsfull du er igjennom hele denne prosessen. Du virker som en helt fantastisk person! Ta den tiden du trenger nå - akkurat nå er det familien og de nærmeste som er viktigst, ikke oss. Vi er her når du er klar for å komme tilbake - og frem til da må du bare ta vare på deg selv så godt som du kan <3

    27. Du er så sterk! Ta all tiden du trenger, ikke føl at du må noe annet enn akkurat hva DU føler for og ikke minst trenger. Det siste du trenger er å bekymre deg over en blog, tenk på deg og dine, det er helt nødvendig når livet er vondt og vanskelig… Du er et utrolig bra menneske og jeg synes du er modig som er så åpen om dette. Jeg håper den siste tiden vil være fylt med kjærlighet selv om det uten tvil er grusomt også.
      Sender dere varme, kjærlige tanker og ønsker deg og familien lykke til i den tøffe tiden som nå er her og vil være fremover.

    28. Lykke til, fine fine Kristine! Du kommer tilbake når du er klar for det. I mellomtiden sender vi på andre siden av skjermen masse varme tanker til deg og dere i tiden framover! Nyt de siste sekundene med mammaen din, hun er så heldig som har deg!

    29. Utrolig trist, og samtidig rørende å lese om dette, Kristine. Du er utrolig sterk, omsorgsfull og fantastisk god! Håper de neste dagene bringer mange fine minner for deg og dine.
      Mange klemmer og gode tanker til dere <3

    30. En stor klem er sendt til deg, nyt den siste tiden og ta vare på deg selv midt oppi alt.

    31. Hei. Det er ikke ofte jeg kommenterer bloggen din, men jeg er fast leser. Jeg mistet min mor i kreft for en måned siden. Og det er uvurdelig å få være masse sammen. Og for din egen del er det godt for din videre sorgprosess å være tilstede å føle på de følelsene som er der. Sender deg masse styrke!!

    32. Du må være den modigste personen jeg vet om, og med en så overveldene omsorg. Din mor er heldig som har deg ved sin side. Varme tanker til dere og ønsker om at en bedre tid for deg vil komme <3.

    33. Kristine, vit at jeg er her for deg om du trenger det 💖 Jeg beundrer deg for hvor modig du er. Sett familien din først, bloggen er ikke så viktig. Sender mange klemmer til deg!

    34. Det er vondt å tenke på hva du går igjennom… Sender mange varme tanker til deg og dine <3

    35. Det finnes nok ikke ord som trøster, men jeg tenker på deg og dine. Sender store, varme klemmer til deg <3

    36. Du er utrolig sterk som klarer å skrive om dette. Selv om jeg ikke kjenner deg så sender jeg deg og dine nærmeste varme tanker <3

    37. Det gjør vondt å tenke på hva du går gjennom og jeg håper du klarer å finne styrke nok til å komme deg gjennom dagene. Ta vare på deg selv…<3 Jeg forsøker å sende deg litt av min egen styrke

    38. Tenker på deg og familien din. Dåke er så sterke alle sammen. Mange varme tanker og klemmer sendes <3

    39. Ord blir fattig for jeg kan aldri innbille meg hvordan du og dine nærmeste har det nå. Håper din mor slipper å lide siste tiden og at dere får noen fredfulle siste dager sammen.
      Jeg må også understreke, du er STER. At sorgen tar sin plass og preger hverdagen din betyr ikke at du er svak. Tillatt deg de følelsene du har og ta den tiden du trenger. Du skal ikke tenke på oss lesere for vi er her når du er tilbake. Du er en enestående jente som har mange lesere som har blitt glad i deg.
      Mange varme tanker til nydelige deg <3

    40. Du er helt fantastisk, og det er så trist å lese hvordan du har det nå. Tenker på deg, og ønsker deg og familien alt godt. Ta den tiden du trenger, legg alt annet til siden, og bruk all energi og fokus på familien nå. Det er det aller viktigste.

    41. Kristine, du er fantastisk! Stå på. Ord blir fattige, men jeg tenker utrolig på deg og dere i denne tøffe tiden.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg