GÅTT BORT

I går rundt klokken ett, tok min kjære mamma sitt siste pust.
Hun er gått bort. Nå er hun er død.
Himmelen fått en ny og vakker engel

Som jeg fortalte på torsdag morgen, gikk mamma i koma på tirsdag.
Torsdag formiddag våknet hun utrolig nok opp igjen.
Mamma har alltid vært en usedvanlig sterk dame, en real fighter, og det har hun nok engang vis de siste dagene.
Siden denne dagen har hun vært våken. Hun har riktignok ikke kunne beveget noe annet enn øynene, men det virker som hun har vært klar. Mamma har fulgt oss intenst med øynene og om vi var flere rundt henne, skiftet hun mellom hvem hun så på.

Mammas ønske var å kunne få være hjemme med sine nære til siste stund. Og det fikk hun.
Hun hadde en sykeseng hvor hun lå hjemme i sin egen stue. Der var det noen å passet på henne døgnet rundt. Det at hun hadde oss nær, hørte og så oss, tror jeg var godt for henne. Hun trakk på smilebåndet når lillebror fikk et godt latteranfall. Hun gryntet når jeg sa jeg var glad i henne. Og gjorde noen små svelg om vi gav henne en liten dæsj kaffe.

I går var det tydelig at noe ikke stemte.
Jeg var nattevakt denne natten. Timene fra halv fem på natten og frem til klokken ett, føltes som en evighet!
Hun begynte å puste veldig raskt og overfladisk, og var tom i blikket.
Rett over klokken ett tok hun et par tunge pust. Så var det hele over.
Det var i grunn nok så fredelig og hun hadde hele familien rundt seg når det skjedde.

Det føles forferdelig urettferdig at hun bare fikk førtini år på denne jord.
Likevel er jeg enormt takknemlig for at jeg har hatt henne som min beste venn og største støtte i alle mine år. Jeg har hatt et enormt godt forhold til min kjære mamma.
Uansett hvor hun er i dette univers, vil jeg alltid være endeløst glad i henne og som alltid ha henne med meg i mitt hjerte.

Selv om vi det siste året har vist at mamma kom til å dø, kom det likevel som et stort sjokk da hun tok sitt siste åndedrag. Jeg er så ubeskrivelig glad i henne og har håpet på et mirakel til siste stund. Selv om jeg viste det gikk mot slutten, har jeg aldri villet innrømme dette ovenfor meg selv.
Fortsatt tror jeg ikke det hele har gått opp for meg. Da jeg stod opp i morges, forventet jeg at hun skulle ligge på stuen.
Jeg tror det kommer til å ta noen uker før jeg faktisk virkelig innser at mamma er borte for godt og at jeg aldri får sett henne igjen. Denne tanken er såpass smertefull at jeg ikke er klar. Jeg klarer rett og slett ikke tenke det enda.

For å være helt ærlig, aner jeg ikke hvordan jeg skal klare meg uten mamma. Hun har alltid vært min livs store klippe. Hvem skal jeg nå ringe når jeg har noe gledefylt å fortelle? Hvor skal jeg gå når jeg er trist og trenger en klem?
Jeg klarer ikke å se for meg et liv uten mamma!
Nå har jeg en enormt stor mental jobb å gjøre. Akkurat nå ser jeg ingen løsninger eller lys i tunnelen, men jeg håper at det er noe som vil komme med tiden.
En dag av gangen.

Kristine

178 kommentarer
    1. Det er så mange gode ord her at jeg ikke vet hvor jeg skal starte.
      Først og fremst, jeg setter utrolig pris på alle ord og tanker. Det letter faktisk sorgen litt. Jeg rekker dessverre ikke svare på alle kommentarene, men dere skal vite at jeg leser hver og en av dem og de betyr virkelig mye. Selv om jeg av og til begynner å gråte av deres ord, er det gode tårer. Dere er fantastiske <3
      Tusen tusen takk.

    2. Jeg gråter med deg Kristine.. Dette var vondt og lese, men samtidig vakkert fordi du får frem hvor mye hun betyr for dere. Ingen ord hjelper deg nok nå, men jeg er glad du har kjæresten som tydeligvis tar godt vare på deg. Mange gode klemmer fra meg

    3. Vil bare sende en tanke med lys og varme til deg du sterke, flotte kvinne. Du skal klare dette også og midt i all sorgen vil du også kjenne en styrke og tro på livet videre. Varme klemmer til deg.

    4. Jeg kondolerer så mye! Håper du har mange gode mennesker rundt deg nå, ta vare på hverandre <3

    5. Så utrolig sterkt å lese Kristine! Sitter her og gråter selv om jeg ikke kjenner verken deh eller henne. Klarer ikke forestille meg hva du går igjennom nå. Sender noen varme tanker! Du virker som en sterk jente, så dette skal du klare♡

    6. Du er sterk ! Ta tiden du trenger.
      Varme tanker til deg og din familie <3

    7. Så trist å høre. Kondolerer så mye. Sterkt av deg å dele. Sender gode tanker og klemmer til deg.

    8. Alle gode tanker til deg og dine i denne tunge tiden, Kristine<3 Kondolerer.

    9. Kondolerer så mye, Kristine! Sender alle mine varme tanker til deg og familien din

    10. Kondolerer så mye.. Sender deg utallige varme tanker, og håper du kommer deg gjennom dette med tiden.. Ord blir fattige, men vær sterk! Ønsker deg lykke til, og må si at din mor har vært heldig som har en så fantastisk datter som deg! Stor klem

    11. Så forferdelig vondt å lese. Mammaen din var heldig som hadde alle rundt seg helt til slutt.
      Vær sterk og ta tiden til hjelp, dette klarer du selv om det blir fryktelig tungt<3
      Varme tanker til deg og familien.

    12. Nå sitter jeg her med tårer i øynene og en klump i magen. Jeg føler virkelig med deg i denne grusomme sorgen. Jeg kondolerer så mye! Ta vare på deg selv og familien din nå, kjære Kristine <3 Tenker på dere!

    13. Jeg er tom for ord, og skulle virkelig ønske jeg kunne gitt deg en stor bamseklem<3 Kjære deg, ta vare på deg selv midt oppi alt dette, kondolerer så mye, ord blir fattige... <3

    14. Kondolerer så mye til deg og familien. Kan ikke forstå hvordan du har det nå, men måten du beskriver følelsen på gjør at jeg blir så lei meg for at noen må gå igjennom noe så forferdelig. Ta godt vare på deg selv i tiden fremover. Klem

    15. Kondolerer Kristine, min dypeste medfølelse til deg og din familie.
      Det har vært både trist men aller mest rørende og lese bloggen din den siste tiden.

    16. Kjære Kristine, de største kondolanser. Ta tiden til hjelp, ingen kan forberede seg på tomrommet som kommer når man mister sin nærmeste. Tillat deg å takle det på din måte, det finnes ingen fasit. Alle tanker går til deg og dine <3

    17. Fryktelig lei meg på dine vegne.. Kondolerer så mye! Du virker så utrolig sterk og det beundrer jeg veldig 🙂 Ønsker deg alt godt i denne tiden, sender deg og dine varme tanker <3

    18. Kondolerer Kristine! Du er ei flott, ærlig og sterk jente:) ønsker deg alt godt!

    19. Åh, Kristine! Jeg er tom for ord. Kan ikke annet enn å sende deg verdens største klem og varme tanker<3

    20. Så ufattelig trist, Kristine. Jeg tror ingen kan komme i nærheten av å forstå hvordan det er å miste mamma’n sin, med mindre man har vært der selv; men jeg forstår at det må være en sorg som strekker seg langt forbi betegnelsen vond. Jeg håper det blir lettere for deg med tiden; og at alle gode minner du bærer med deg, som nå gjør vondt å tenke på, etterhvert kan gi deg glede. Ta godt vare på deg selv i tiden fremover <3

    21. Kondolerer <3 Du er en sterk person, husk det! sender mange klemmer og tanker til deg og familien din!

    22. Uansett hvor forberedt man er, så vil man aldri være klar til å si farvel. Godt den siste tiden ble fin for dere, men ufattelig synd at det nå er over. Kunne aldri forestilt meg et liv uten mamma 🙁 Kondolerer og sender de varmeste klemmer <3

    23. Kondolerer så mye Kristine <3:/
      En hver mammas ønske er at barna har det bra, du kan jo bruke det som motivasjon om du føler for det <3
      Hun passer nok på deg fra stjernenehimmelen en plass, det er jeg sikker på <3333
      Mange klemmer.

    24. Kjære Kristine, min dypeste medfølelse til deg og dine. Jeg har vært gjennom akkurat det du nå går igjennom. Mamma døde av kreft da hun var 44 år, og hennes siste ønske var å få dø hjemme sammen med sine kjære. Dette er nå 7 og et halvt år siden.
      Jeg gråt en skvett når jeg leste dette, for jeg vet hvor uendelig vondt og urettferdig det føles å miste sin mamma. Med tiden vil sårene leges, og smertene og sorgen vil bli enklere. Mitt råd er, når tiden blir moden for det, nyte de fantastisk minnene der har hatt sammen. Sorgen vil alltid være til stede, men den vil ikke alltid ha behov for å uttrykkes like ofte med tiden.
      Ta vare på hverandre som familie og gi hverandre rom til å sørge forskjellig.
      Stor styrkeklem fra meg.

    25. Kjære Kristine! Så utrolig trist å høre. Skjønner at du kanskje føler deg hjelpesløs og at du ikke ser noe “lys i tunnelen”. Er selv oppi en situasjon hvor mamma har fått påvist kreft. Jeg, i likhet med deg, er svært knyttet til mamma. Kan ikke tenke meg en situasjon hvor hun ikke lenger lever sammen med meg. Ta vare på minnene dere hadde sammen og fokuser på det. Sender mange virituelle klemmer til deg<3 Du er sterk!!

    26. Kondolerer, kjære Kristine<3 Håper du tar deg tid til å sørge, og bruker tid på deg selv og familien. Sender mange klemmer din vei.

    27. Kondolerer …<3 Finn styrke til å leve og vær sammen med familien din. Sender deg mange gode tanker og håper det blir lettere for deg snart

    28. Så utrolig trist å lese, Kristine. Jeg kondolerer så mye.. Sender tusen klemmer, og tenker masse på deg denne tida. <3

    29. Kondolerer, kjære Kristine ♥ Tenker ofte på deg og dine. Jeg tror på at det blir tøft, men at du vokser mye i den kommende tiden. Ikke minst er jeg sikket på at du vil komme deg i gjennom det hele og kjenne deg sterkere. Husk, nå har du alltid mammen din med deg hvorenn du er. God klem ♥

    30. Kondolerer 🙁 Sender mange gode klemmer og styrke i den tøffe tida 🙁 <3 veldig trist at du har mista mammaen din, det må vere ufattelig tøft. Hang in there <3

    31. Jeg er så fryktelig lei på dine vegne 🙁 Man skal ikke miste mammaen sin så tidlig. Men så utrolig godt for henne å få dø stille og rolig, i sitt eget hjem, med sine elskede rundt seg. Det høres ut som en verdig og fin slutt.
      Ord blir så fattige i slike situasjoner. Jeg synes W H Audens dikt Funeral Blues setter bra ord på sorgen: http://allpoetry.com/Funeral-Blues
      Jeg håper du lar deg selv bli tatt vare på, og lar deg selv få lov til å være liten og svak og lei deg. De har vist at du er knallsterk, og har en helt utrolig evne til å ha en positiv innstilling. Men det er lov å bare ligge i en liten haug og strigrine innimellom også. Jeg ønsker deg og dine alt godt.

    32. Kondolerer <3 Det er sant som de sier; tiden leger alle sår. Ord strekker for øvrig ikke til.

    33. “Hvem er du som møter
      hennes munns soloppgang
      og løftet om den dobbelte regnbue
      innerst i favntaket
      med dødsens rolige hender”
      Lysets øyeblikk
      er denne dobbelte regnbuen
      innerst i et samlivs nåde.
      Vi er ett til samme musikk
      og likevel to.
      Lysets øyeblikk
      er hele mitt liv av tap
      og taps vinning
      gjennom mørke, frykt og ensomhet:
      en gnist, en ildflue
      som gløder i vinden.
      Lysets øyeblikk
      er hvis jeg døende og halvblind
      aner ansikter, trær og hus
      for siste gang
      og ikke angrer ett sekund.
      Harald Sverdrup

    34. Dette er fryktelig trist, og å miste noen man er så glad i er absolutt det aller verste som kan skje. Selv om du ikke ser lys i tunellene nå, må du huske at det kommer til å bli bedre! Du er en utrolig inspirerende person, og vi trenger slike som deg, som tør å dele med andre. Sender masse varme tanker til deg og din familie, og håper at du klarer å være sterk i denne tunge stunden, slev om det er vanskelig.

    35. Det er fryktelig leit at du har mistet moren din. Ordene dine gjør at jeg skal ta en ekstra telefon til mine nærmeste og fortelle dem hvor mye jeg setter pris på dem. Jeg sender deg varme tanker, varme klemmer og inderlige ønsker om at du skal komme deg gjennom dette så godt som mulig. Jeg er sikker på at moren din satte umåtelig stor pris på å ha deg rundt seg. Min dypeste medfølelse går til deg og dine.

    36. De største klemmer til deg!! Ord blir fattige.. Tenker masse på deg og familien din <3

    37. <3 ord blir virkelig fattige i denne situasjonen.. Jeg kondolerer så mye, og sender gode tanker til deg og resten av familien din<3

    38. Du er utrolig, utrolig sterk Kristine. Det som har skjedd deg og din familie berører oss leserne dypt i hjerterota, og jeg tror vi alle er enige om at du er utrolig sterk og kan klare hva som helst. Jeg ville bare si at du er et utrolig godt forbilde. Ønsker deg alt vel.

    39. Jag beklagar verkligen sorgen. Min mamma gick bort när jag var liten, hon var bara 30 år gammal. Det finns ingen tröst, ingenting jag kan säga. Känner med dig och önskar att du ska vara stark igenom detta. Stor stor kram

    40. Kondolerer av hele mitt hjerte! Kan ikke tenke med den smerten av å miste sin mor! Du er et utrolig sterkt mennekse Kristine!!

    41. Ord blir fattige i en situasjon som denne. Kondolerer så mye <3 Gode klemmer til deg<3

    42. Så utfattelig trist, men godt på samme tid. Nå får hun fred og får slappet av, men samtidig er dette helt tragisk at du har mistet din eneste mor. Du og resten av familien har vært fantastiske og stått på, og det er veldig sterkt av dere. Hun vil alltid være med dere og våke over dere alle. <3

    43. Kondolerer, Kristine. Dette var utrolig trist å lese, sender deg mange varme tanker og klemmer – hilsen fra en bloggleser som kommenterer altfor sjeldent. <3

    44. Mange tanker går til deg og familien din nå. Synes du viser en utrolig styrke ved at du deler dette med oss lesere, tror nok det kan være en støtte for andre i samme situasjon! Kondolerer så mye, og håper du finner et lite lys i enden av tunnelen, som du etter hvert kan jobbe deg fram mot <3

    45. Jeg kommenterer sjelden, men leser ofte. Du virker som en kjempetøff og fantastisk jente – en jente moren din nok var og er kjempestolt av! Livet er urettferdig, men jeg sender deg masse styrke og gode klemmer <3 Ta vare på hverandre!

    46. Kondoloerer! og sender masse gode tanker til deg og dine. Jeg tenkte på deg idag og følte med deg. Har jo fulgt denne bloggen lenge og lest om saken, og synes det er veldig trist.
      en klem til deg <3

    47. Kjære Kristine! Ord blir fattige! Ufattelig trist! Jeg tenker på deg! Takk for din åpenhet!

    48. Du som gråter over meg
      Jeg er jo her
      selv om du ikke kan se meg
      Kjenn min pust mot din nakke
      kjenn at jeg stryker ditt kinn
      Jeg skulle gjøre alt for få trøste deg
      og fortelle deg at jeg har det bra
      Hver gang du tenker på meg, lever jeg
      i ditt sinn
      i rommet
      i naturens skjønhet
      blant mektige fjell og brusende hav
      på denne vakre klode
      Jeg er overalt
      Jeg er i deg
      Når ditt hjerte blør
      husk alle ganger jeg fikk deg til å le
      Du var tryggheten jeg bygde mitt liv på
      Vi rommer alle mange verdener som denne
      med deres rikdom, skjønnhet, lys og mørke
      Selv om jeg er borte
      vokser min kjærlighet til deg som skal fortsette livets dans
      Alle minnene etter meg skal du gjemme i ditt hjerte
      for å lindre din sorg
      Jeg skal alltid finnes hos deg
      selv om du ikke kan se meg…..
      Kondolerer så masse, Kristine. Stor klem <3

    49. Rørende og utrolig trist å lese, Kristine… Du er et enormt stort forbilde, og det er tøft av deg å dele dette. Du har mange som tenker på deg og bryr seg om deg! Skulle ønske jeg kunne gjort noe, fra denne siden av skjermen. Sender varme tanker og klemmer til deg og dine <3

    50. Kjære Kristine!
      Eg får heilt vondt langt inn i hjerterota. Dette må gjere umenneskeleg vondt, men bruk tida til å gråte, prate og gråte meir. Tenk på alle dei gode minna.
      Gir deg alle mine varme tankar.
      Klem

    51. Kondolerer, kjære vakre Kristine. Ord blir fattige. Din åpenhet vil hjelpe deg i sorgen. Det er lov og falle sammen u en slik stund. Ta i mot all trøst og varme du kan få. Med tiden til hjelp vil du kunne minnes din mor,og tiden dere hadde sammen med glede. Varm klem

    52. Kondolerer så mye! Jeg er trofast leser av bloggen, og beundrer deg for din styrke! Du er alltid en gledesspreder, også når du møter motstand! Håper du tar godt vare på deg selv – husk at du må få sette deg selv først, og ingen forventer at du skal være på topp hele tiden! Ønsker deg lykke til videre og at du får fine øyeblikk og dager også i tiden som kommer!

    53. Sender all verdens omtanke til deg. Ta vare på deg selv i den tunge tiden – og vær der for hverandre! Vi er veldig glade i deg alle vi som leser bloggen din fast. <3

    54. Kondolerer kjære Kristine! Ta vare, du er et stort forbilde for så mange, inspirerer, støtter og er så herlig ærlig – nå er det din tur til å la deg bli løftet av de rundt deg 🙂 Sender deg en goood klem – heier på deg!

    55. Kondolerer… Jeg er så lei meg på dine vegne, ord har ingen verdi. Jeg kan på ingen måte forestille meg smerten du må føle nå, å miste mammen min er mitt verste mareritt.. Jeg har tenkt mye på deg den siste tiden, og håper du klarer å være sterk i tiden fremover.

    56. <3
      Jeg har ikke ord. Alt jeg kan si er at jeg føler virkelig med deg. Vet selv ikke hva jeg skulle gjort uten min mor. Jeg håper du og familien får den støtten dere trenger, fra hverandre og venner, til å komme dere gjennom. Sitter med tårer i øynene nå selv. Mange varme tanker og en stor klem <3

    57. <3
      En ubeskrivelig smerte. Ord blir fattige. Du er sterk som få Kristine. Tenker på deg <3

    58. Kondolerer så mye, Kristine <3 Har tenkt så masse på deg og familien din i det siste, selvom jeg ikke kjenner deg. Kan ikke engang forestille meg hvordan du har det nå.. Verden er så altfor urettferdig. Sender deg en stor klem og masse varme tanker. Jeg beundrer styrken din <3

    59. Det er så utrolig trist. Kondolerer så mye <3
      Kunne ønske jeg kunne vere din venn og støtte deg, men kan bare sende mine varmeste tanker og klemmer akkurat nå <3

    60. Utrolig trist å høre, kondolerer så mye! <3
      Ord blir fattige i en slik situasjon.
      Selv om jeg egentlig ikke kjenner deg sender jeg varme tanker til deg.
      Du er et stort forbilde for mange og har gitt mye inspirasjon!
      Det at du deler så mye av livet ditt viser en utrolig stor styrke.
      Klem <3

    61. Da broren min døde etter flere års sykdom fant jeg mye trøst i å skrive, tegne og lese. Spesielt dikt fant jeg mye trøst i. Hold ut! Gråt høyt og bli fortvilet nå i den første stunden jeg lover det gjør deg godt.
      ?Aldri?
      Så lenge
      fikk livet aldri tråkke rundt øynene
      dine at det laget seg stier der.
      Aldri streket vinden opp linjer
      når den øvet seg i skjønnskrift
      på pannen din.
      Håret hang høyt og langt
      en blank stjernenatt. Aldri
      skjerpet alderen sølv.
      Oss skyver årene videre, jager på.
      Du hviler
      på mjuk, eviggrønn ungdom
      i veikanten og bortenfor
      verdensrommet
      (Kolbein Falkeid)

    62. Føler så inderlig med deg, og har bare lyst å gi deg en stor klem. ❤ Sender deg varme tanker.

    63. Kjære Kristine, jeg har en stor vond klump i halsen fordi ordene i teksten beskriver så sterkt den fortvilelsen og smerten du nå. Kondolerer.
      Selv om det nå kanskje virker utenkelig: husk at livet VIL bli bedre igjen og du vil komme deg gjennom denne tunge fasen ditt, uten tvil. Men prosessen kan ta tid, og det er greit å erkjenne at livet er inne i en bølgedal. Etter bølgedal kommer bølgetopp, sorgen kommer inni en annen fase og en dag vil du kunne minnes din mamma med smil og takknemlighet mer enn tårer og sorg. Ta i mot all støtte og kjærlighet du kan få på veien.
      Sender en stor trøsteklem <3

    64. <3 Så ufattelig trist.<3 Føler så inderlig med deg.<3 Dere vil sees igjen i himmelen.<3 Sender deg mange varme tanker og store gode klemmer.<3

    65. Kondolerer så mye, dette var utrolig trist og vondt å lese. Sender deg mange varme tanker og klemmer <3

    66. Kondolerer så mye <3 det er så trist, men tusen takk for at du delte med oss <3

    67. Jeg kondolerer til deg og dine <3
      Forferdelig trist å høre, ord blir fattige.
      Ta en dag om gangen. Du er en fantastisk og sterk kvinne <3
      Sender deg varme og gode klemmer og tanker <3

    68. Ord blir fattige og betydningsløse, men du skal vite at vi tenker på deg. Kondolerer til deg og dine. <3 jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal si. Sender deg en god, varm klem og vil at du skal vite at vi er her for deg - selv om du bare kjenner oss gjennom bloggen. Du er fantastisk, Kristine <3

    69. Kjære Kristine.. Ufattelig trist det du går gjennom :/ Ord blir fattige, så vil bare si at jeg tenker på seg og dine og sender en stor klem <3

    70. Trist at du har mistet mammaen din og heldig er himmelen som har fått en ny engel.
      Kos litt ekstra med familien, gled dere over alle minnene, fell tårer akkurat når du kjenner for det og ta hvert minutt og bruk det slik det best er benyttet for deg!
      Ta med deg mammas ånd i det du gjør og husk på at midt i sorgen og savnet er det godt å le og kose seg også! For hva ville mamma sagt og gjort akkurat nå? :-))
      Det blir lettere, og innimellom tyngre og så smiler solen plutselig!
      Klem fra en som også er “mammaløs”

    71. Ord blir fattige, sitter rørt med tårer i øynene og har så masse følelser med deg og din familie. Sender deg alt av bamse- og styrkeklemmer jeg har; du er knalltøff ogsterk! Ta tiden til hjelp, og vær sammen med de nærmeste. Stor klem<3

    72. Dette var forferdelig trist å høre kjære deg, tårene triller bare nå… Livet er så urettferdig og vanskelig å forstå noen ganger. Din mor vet hvor utrolig glad du var i henne, og du har vært så sterk og tatt deg av henne til det siste! Hun var din klippe, og du var gjensidig hennes vet du <3 Hun elsket deg for den datteren du var, og er! Måtte følelsene eller tomheten du nå bærer på bare få flyte og strømme fritt. Ta èn dag av gangen og søk støtte og omsorg i alle du har rundt deg. Ta vare på deg selv, vakre vene <3 Du vil møte henne igjen en dag, Kristine - dette er ikke slutten. Himmelen har fått en ny stjerne, hun vil skinne for deg, vise deg vei og gi deg styrke. Mange gode klemmer, tanker og trøst <3

    73. Kondolerer så inderlig mye. Dette er noe av det tristeste jeg har lest. Det er så urettferdig. Selv om jeg ikke egentlig kjenner deg, så sender jeg masse tanker til deg.

    74. tenker så mye på deg kristine, du er så god <3 du har komt deg gjennom masse,
      du skal klare dette også! stå på <3

    75. Du er så god og sterk. For et forbilde for mange. Utrolig tøft at du er ærlig <3

    76. Kristine… Ord blir fattige, men sender deg gode tanker og varme vibber i det minste. Ta en dag av gangen. Det er lov til å være lei seg, utslitt og kjenne på at ingenting føles riktig akkurat nå. Det er ikke feil. Det er sånn det er. Når du er klar, vil andre tanker og følelser komme automatisk. Det blir bedre. Jeg vet… dessverre. Stor klem.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg