CHOCOLATE BREAK


Forrige uke skulle jeg opprinnelig besteget Galdhøpiggen med en gjeng bloggere i regi av Atkins.
Dette skulle være feiringen av nyheten Atkins endulge chocolate break.
Grunnet mammas bortgang, trakk jeg meg fra turen. Det var rett og slett ikke riktig tidspunkt.
Bent Andreas fra Atkins hadde selvfølgelig full forståelse for dette og som et lite plaster på såret, jeg hadde nemlig gledet meg veldig til turen, sendte han meg en pakke.
Denne inneholdt day break crunchy müsli, cuisine fusilli pasta og forskjellige barer, blant annet advantage chocolate brownie, advantage chocolate hazelnut crunch,day break chocolate chip crisp bar, endulge chocolate coconut bar og endulge crispy milk chocolate for å nevne noen.


Nyheten endulge chocolate break var også med.
En kjeks sjokolade som inneholder 75 % mindre sukker enn lignende produkter på markedet.
Jeg synes kjekssjokoladen minner veldig om KvikkLunsj, kanskje en anelse søtere? Veldig god var den i hvert fall.
Pluss får den også får lavere kaloriinnhold og langt lavere karbohydratinnhold.
Jeg kommer nok til å snacke på disse fremover når søtsuget melder seg!

Håper dere alle har hatt en bra start på uken :grin: 
Jeg ønsker deg en riktig så god tirsdag!

Kristine

15 kommentarer
    1. Hej Kristine 🙂
      Mitt företag kommer snart lansera våra senaste eleganta modeprodukter och göra en exklusiv förlansering till större bloggare och kändisar.
      Eftersom du bloggar om mode och har en cool stil som passar vårt varumärke får du gärna välja ut en modell och färg som du gillar.
      Maila mig om det hade varit intressant så kan jag berätta mer och skicka bild på våra produkter
      Ha en bra dag! 😉
      Carl

    2. Kjekt å se du blogger litt, og ikke minst baker også (jfr forrige innlegg). Elsker oppskriftene dine, lagte vikingmelk karamellene for ørtende gang i går
      Håper du får en så grei uke som mulig mtp omstendighetene ❤️

    3. Den der chocolate break’en så kjempegod ut! Får begynne å lete i butikken 🙂 Ønsker deg en fin kveld, Kristine <3

    4. Håper du har det så bra som du kan ha det søte deg ❤️
      Ha en fin tirsdag du også 😊 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg