KLAR FOR SMAK FOR ALLE

Hei dere!
Nå sitter jeg her med min femte kopp kaffe. I dag er jeg jammen trøtt!
Akkurat nå er det riktignok proteinkaffe det går i. Dere vet jo at jeg elsker min proteinkaffe! For de av dere som ikke har sett oppskriften allerede:
Ta 20 god mocca-protein i en kopp med 0,3 dl vann. Rør til en tykk shake.
Du kan bruke alt fra 15 – 30 god mocca-protein.
Ha i ferdiglaget kaffe, 2 – 4 dl, eventuelt 1 – 3 ss kaffepulver og varmt vann.
Rør godt om og sever.

Hvert øyeblikk skal jeg ta turen til Smak For Alle messen. Er det flere som skal dit?
Jeg er jo en stor matnerd. Jeg både elsker å lage og å spise mat.
Det er først gangen jeg er der, så jeg håper det blir bra.
Ønske deg en herlig lørdag :grin:

Kristine

14 kommentarer
    1. lykkebobla:
      Det blir ofte til at bilene ikke stemmer helt overens med virkeligheten.
      Du skulle jo sagt hei. Moro å få et fjes på bloggen din 🙂

      Gleder meg til å teste den senere i dag.
      Ha en super søndag 🙂

    2. Ingrid:
      For en helt fantastisk kommentar Ingrid. Du er helt herlig. Tusen hjertelig takk.
      Dagen ble kjempe fin. Møtte mange nye og hyggelige mennesker og lærte mye nytt.
      Håper helgen din er super 🙂

    3. Nå er det lenge siden jeg har kommentert altså, slapt!
      Så nå ønsker jeg deg en nydelig lørdagskveld, Kristine! 🙂 Håper de mange koppene med kaffe satte en god standard på dagen din, og at du koste deg på matmessen 😀

    4. hei, ja det var det 🙂 hehe, du er mye høyere enn du ser ut på bildene dine, følte meg veldig lav i dag ved siden av deg og hun høye foran meg. 🙂
      har forresten allerede brukt den, kan jo ikke vente !

    5. lykkebobla:
      Naa, var det du som stod til høyre for meg? Klarer ikke helt å sette ansiktet på deg. Du har jo ingen klare bilder på bloggen.
      Jeg falt helt for juice maskinen! Mikseren skal i hvert fall få kjørt seg 🙂

    6. var der , falt pladask for soupmaker. elsker suppe, men gidder ofte ikke, nå gjenstår det bare å prøve med denne maskinen 🙂

    7. Proteinkaffe er så digg. Er blitt avhengig etter at jeg så oppskrifta på din blogg =)

    8. Fikk lyst til å dra dit, da jeg er ganske matnerd selv, men usikker på om jeg kanskje burde bruke dagen på å studere i stedet (selv om jeg til nå bare har sløst bort tiden med andre ting).
      Kos deg i hvert fall! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg