JULEKALENDER

Jeg liker å være godt ute med juleforberedelsene. I slutten av november begynner julekaoset i alle butikker og kjøpesentre. Folk er stresset, det er stapp fult over alt og stemningen er ofte amper. Det vil jeg ikke være en del av.
Julen skal være en koselig tid, ikke preget av stress og mas. Jo tidligere jeg er ferdig med juleforberedelsene, jo bedre. Når desember og juletiden kommer, ønsker jeg bare nyte!



Julekalender er alltid noe jeg ordner for enkelte venner og søsken. Gode mennesker fortjener en oppmerksomhet.
I år blir disse jule-lakk  fra MakeStyle en favoritt hos venninne.
Ciatè har en nydelig julekalender, med 24 minineglelakker. En ny og lekker neglelakk for hver dag! 
Candy Cany kittet inneholder 6 neglelakker som dufter som jul. Denne blir en adventsgave fra meg selv til meg selv. Fordi jeg fortjener det!
Til brødrene blir det noe så enkelt som en sjokoladekalender og enkelte små overraskelsespakker utover i advent.
Jeg elsker å glede andre!

Bruker du forresten koden Ciajul får du 10 % rabatt på Ciatè hos MakeStyle frem til 15 november.

Ha en riktig super mandag :grin:
Hurra for en ny uke!

Kristine

14 kommentarer

Siste innlegg