BESØK & TAKKNEMLIGHET


For en fantastisk overraskelse å få på en torsdag kveld.
Jeg fikk akkurat besøk. Med kom også mine favoritt Ben & Jerry’s is og nydelige roser.
Noen ganger, som akkurat nå, må jeg bare stoppe opp og ta et dypt pust i bakken. Fy fa** jeg er heldig!
De siste ukene har jeg mistet mammaen min og hatt brudd med samboeren (PØ). Selv om livet ikke alltid har vært snilt mot meg og den siste tiden har vært tøft, er jeg enormt takknemlig for at jeg har og alt jeg er.
Glem aldri å glede deg over det du har i dag!

Kristine ♥ 

41 kommentarer
    1. Kjære Kristine.
      Du er så flott og modig. Takk for at du deler!
      Mange klemmer fra meg

    2. Så utrolig sterk du er! Å miste to personer som har stått deg nær på så kort tid, og takle det slik du gjør – jeg har ikke ord.
      Du er til stor inspirasjon! Gode klemmer din vei <3

    3. Dere er bare helt fantastiske. Jeg blir så rørt. Nærmest stum! Vet ikke hva jeg skal si (eller skrive).
      Jeg setter utrolig pris på alle ord og blir så glad når jeg leser dem. Gode ord fra dere hjelper faktisk og gjør meg enda sterkere. Dere er en god støtte, noe jeg er enormt takknemlig for. Tusen tusen takk og god klem til dere alle <3

    4. Det er beundringsverdig hvordan du fortsatt klarer å være sterk og positiv til tross all motgang du har hatt i det siste. Du virker som ei utrolig herlig jente, og jeg ønsker kun det beste for deg! Stor klem <3

    5. Huff, det var leit å høre. Ikke gøy når man har så mye trist på samme tid, men det er godt du har fine venner som passer på deg <3 sender deg gode tanker og du må ha en super helg!

    6. Du er så sterk! Skjønner ikke at det er mulig å gå gjennom det du har opplevd de siste ukene, og du står fremdeles oppreist! I tillegg så stråler du, og har en fantstisk glød. Som jeg kommenterte sist: Du har aldri vært vakrere. Og da mener jeg både på innsiden og utsiden! <3

    7. Hei Kristine. Jeg har aldri kommentert på en blogg før og trodde aldri jeg skulle gjøre det heller, men nå må jeg bare få skrevet ned noen tanker. Jeg har fulgt med på bloggen din i tre år, og gjentatte ganger viser du en enorm mental styrke-både gjennom innlegg, og livsfilosofi. Du er så utrolig inspirerende og er forbilde for mange. Du har min dypeste medfølelse i denne tunge tiden. Selv mistet jeg nettopp et kjært familiemedlem og jeg vet hvor tøft det er. Det letteste når livet sparker deg i magen er å falle ned og gi opp. Likevel viser du gang på gang at livet ikke er om hvordan du har det, men hvordan du tar det og fortsetter å spre glede og gi så enormt mye av deg selv. Tusen hjertelig takk for at du er den du er. Din blogg er et frisk pust i bloggverden og jeg skulle ønske keg kjente deg personlig. Du er helt spesiell og det håper jeg du får høre ofte nok. Klem fra meg <3

    8. Kjære Kristine.
      Har fulgt deg i flere år, og ALLTID blitt motivert og inspirert av hvor positiv du er. Nå er jeg helt satt ut! Jeg er også en av de “særdeles tøffe”, som bare ikke klarer å legge meg ned og synes synd på meg selv (iallefall ikke mer enn noen timer/ dager). Noen ganger lurer jeg på hvor mye man skal måtte tåle, men så tenker jeg som deg på alt jeg har å være takknemlig for også.
      Ville bare legge igjen et lite spor i dag, og gi deg en stor klem!
      Janniche

    9. Jeg tror du må være den sterkeste jeg vet om, Kristine. Så mye optimisme og kraft du bærer på. Det blir bedre, det vet du. Stå på videre, og snart blomstrer livet ditt som de nydelige rosene!
      Stor klem til deg. Kos deg med isen <3

    10. Søte deg, du er sterk. Det er nok tiden for å finne deg selv. Stå på, jeg vet du kan klare det!

    11. Du er en helt fantastisk inspirasjon når det gjelder det å se det positive i livet og være takknemlig for det man har. Virkelig. Hatten av og nesen i grusen.

    12. Jeg synes du er så fantastisk sterk, og du fortjener det beste. Du gir meg håp om at det finnes lys i enden av tunnelen, med ditt positive sinn og glitrende smil.

    13. Åh, Kristine <3 Det var trist å lese. Håper virkelig du får det bedre snart! Iskrem er velfortjent til tusen! Er det noen jeg unner alt godt så er det i hvert fall deg. Jeg lover, lover, lover å fortelle deg når jeg er i Oslo. Vil så gjerne se deg igjen snart 🙂 Sender en stor klem!

    14. Du imponerer meg stadig med ditt pågangsmot. Jeg har mye å lære av deg og kjenner jeg blir flau over meg selv. Du fortjener all omtanke du får, for du er litt av ei spesiell jente. Jeg heier på deg

    15. Kristine! Nå har jeg fulgt bloggen din siden 2010, og med dette innlegget viser du hvor hvor ufattelig sterk du er og har vært! Jeg blir imponert! At du enda står på to ben og kan smile etter så mye forferdelig. Jeg hadde ikke klart det! Godt du har venner og familie rund deg! Stå på og husk “this to shall pass” klem

    16. Stå på kjære deg<3 Du er like vakker utvendig og innvendig! Å er en super-inspirasjon for oss alle!
      Jeg ønsker deg all glede i livet fremover, stå på å vær den flinke, snille, supre menneske du er!! Å vit at du inspirerer mange, mange rundt deg<3
      Stor klem!!:-)

    17. Å, kjære deg. Visste ikke det hadde blitt slutt mellom deg og kjæresten.. Selv om bunnen brister og du har hatt utroliig tøffe uker, så står du i det! Hvor du henter styrken hen lurer jeg på mange ganger. Jeg tror mange finner mot og håp i det du skriver, for du legger ingenting i mellom, og formidler viktige budskap som er lett å ta for gitt i hverdagen. Det viser bare de gode egenskapene din og de medmenneskelige verdiene du har. Verden trenger flere som deg. Tenker på deg og sender en stor torsdagsklem <3

    18. Det er så fint å se at du har noen som tar vare på deg, har tenkt mye på deg i det siste – det er vanskelig å skrive en støttende kommentar som skal hjelpe når situasjonen er så forferdelig unsett:-/ Visste ikke om bruddet, men håper virkelig du kommer deg igjennom det og, da er du på andre siden og sterkere enn noen gang, og stått igjennom en enorm orkan i livet. Skulle ønske jeg bodde nærmere, da hadde jeg kommet med en ny is hver dag 🙂 stor hjerteklem

    19. Jeg vil sende deg en klem. Du er et fantastik forbilde og en utrolig sterk person! Etter regn kommer sol! Du virker som et godt menneske Kristine! Klem fra Andrea

    20. Sender klemmer og tenker stadig på deg. Så mye trist på en gang, og likevel fremstår du som like rak i ryggen. Ønsker deg alt det beste! 🙂

    21. <3 ønsker deg alt godt <3 du er en utrolig inspirasjon og nesten umennesklig sterk, men håper du vet at vi setter like stor pris på deg og at du er et helt fantastisk menneske uansett hva du måtte tenke, føle eller gjøre nå. sender deg så mye håp, styrke og kjærlighet som det går ann gjennom denne internetten 3

    22. Kommenterer fra tid til annen, og må bare si at du er helt fantastisk! Jeg sender deg mange varme tanker og gode ønsker<3 Visste ikke om bruddet med PØ, du fortjener alt godt i verden!
      Du er en nydelig person inni og utenpå, selv om ting er vonde nå, må du aldri glemme det. Finn styrken i deg og prøv å gjør ting som gjør deg glad i denne tøffe tiden<3

    23. Har selv hatt en periode i livet hvor mye gikk helt ned, beste med det hele er at det bare kan gå en vei!!OPP! Håper du omfinner deg andre mennesker som vil bygge deg opp så vill nok DU også komme etter og en dag er verden foran dine føtter igjen. Lykke til💕 store klemmer fra Trøndelag og ei som har følgt deg et par år (hærlig blogg)😄

    24. Huff, visste ikke at dette med PØ hadde skjedd også. Du fortjener så mye godt i livet! Kunne ønske vi bodde nært, så jeg kunne blitt en god venn for deg 🙂

    25. Kjære Kristine! Jeg ønsker deg styrke i denne tøffe tiden. Jeg visste ikke at du og PÅ har gått fra hverandre.
      Varme tanker går til deg.

    26. Sterke, flotte Kristine! Du er en inspirasjon, selv på dager du har det tyngst – det er kanskje da du er sterkest! <3

    27. Kristine, vakre deg. Var ikke klar over at du og PØ har gått fra hverandre. Det er trist å høre, men jeg velger å tro at dette har sine årsaker og at du, som er så sterk og fornuftig, har tatt de riktige valgene og avgjørelsene rundt denne situasjonen også.
      Du viser dine lesere gang på gang at du er et helt fantastisk menneske, som klarer å se det positive og minne deg selv og oss på at vi er heldige og bør sette pris på hverdagen.
      Takk for at du er så motiverende og for at du er en så fantastisk jente.
      Ønsker deg en fin kveld, og sender deg en STOR KLEM <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg