ACTIVELINE



Fikk jammen meg en ny tights i posten i dag fra Activeline.
Juhu! Så moro :grin:
Denne shape up tightsen fra CariteSport satt som støpt og var utrolig behagelig å ha på seg.


Yes!
Nå er det bare å krysse fingrende for at jeg snart er tilbake i full trening igjen.
Håpe, håpe, håpe.
Som jeg savner å kjenne svetten renne og høre pusten pese!
Blodtrykket, hjerterytmen og blodprøver, deriblant kortisol, stoffskifte og hormonpanel, har vært på bærtur i det siste. Trolig grunnet mye stress. Får jeg høy puls blir jeg veldig svimmel og svimer til tider av, noe som har gjort at jeg ikke har kunnet trene.
Dette har forbedret seg drastisk de siste ukene. Jeg regner meg at jeg tilbake med trening i løpet av en uke eller to.
Kryss fingrende!


Ha en herlig torsdagskveld, dere.

Kristine ♥ 

18 kommentarer
    1. MarenY:
      Hei Maren.
      Så utrolig hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Det setter jeg utrolig pris på.
      Jeg begynner å komme meg godt tilbake i hektene igjen og føler at livet går min vei. Jeg tror at jeg utstråler det nå.
      Hjertelig takk.
      God klem tilbake 🙂

    2. Yngvild:
      Ja, kroppen er et fantastisk maskineri som skal fungere det også. En liten stund uten trening overlever jeg. Så er jeg helt fit for fight igjen senere.
      God klem tilbake 🙂 Takk.

    3. Kjedelig at du ikke får trent, men helsen kommer alltid først! Er jo ikke så rart at kroppen er litt på “bærtur” nå heller, du har jo vært igjennom mye i det siste! Håper kroppen din er tilbake til normalen snart 🙂
      God klem!

    4. Hei! Har lest bloggen din en veldig god stund, men dette blir vel første gang jeg legger igjen en kommentar. Jeg vil bare få sagt til deg at du virkelig ser så flott ut nå! Jeg vet du har hatt og har en tøff tid, og at du sliter med at du ikke får trent like hardt som før. Men likevel, så er det et eller annet nytt som stråler over deg. Nydelig ansikt, utstråling og en flott kropp. Du er virkelig vakker, Kristine. Det må du aldri tvile på. God klem fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg