JULEGAVER FRA IHERB

Vi er hvert øyeblikk i gang med årets julemåned og julegavene skal ordnes.
Å handle på nettet gjør juleshoppingen mindre stressende og tidskrevende. Selv har jeg sittet godt plantet i sofaen med en kopp kakao og gjort unna flere julegaver. Og noen små ting til meg selv, det må til :grin:
iHerb har et gedigent utvalg av alt fra kosttilskudd til hudpleieprodukter. Her kan  handle julegaver som både er til nytte og glede, samtidig som de er rimelige.
Alle disse produktene er enten ting jeg har prøvd og er svært fornøyd med, eller som jeg kunne tenke meg å prøve.
Bruker du koden OKE701 får du 5 -10 $ rabatt på din første bestilling.


Spiselig

Questbarer
Disse blir jeg aldri lei!
Min absolutt favoritt er double chocholate.

Food should taste good tortilla chips
Jeg sier bare et ord “nam”!

Chocolove sjokolade
Til de som fortjener noe ekstra. 
Min favoritt er denne med mandler og salt. 

Gavesett med diverse nuggets krydder
Her får du 6 forskjellige smakfulle krydre. 

Tørket frukt fra Made In Nature.
Helt naturlig og veldig gode. 

Glutenfrie produkter
Ja, her har iHerb et gedigent utvalg til en mye rimeligere penge enn hva vi får her i Norge.

Te
Du finner ekstremt mange tevarianter på iHerb.
Julete er for eksempel en perfekt vertinnegave.


Kroppspleie

Mineral makeup
Desidert en gave som vil bli tatt godt imot og flittig brukt. 

Shikai Dusjsåpe
Denne lukter deilig vanilje og inneholder alovera. Huden føles silkemyk etterpå.

Jumbo lash mascara
100 % naturlig maskara som gir flotte vipper.

Now foods tannkrem
Denne har en blekningseffekt som gjør tenne hvitere.

Acure ansiktsmaske
Fantastisk organisk ansiktsmaske som stimulerer cellene. Du føler deg fresh og fin etterpå.

Eco Tools sminkekoster
Jeg har mange av sminkekostene fra EcoTools. De er laget med naturlige materialer, er rimelige og gode i bruk. 

Mineral Fusion neglelakk
Rimelige og gode neglelakker som sitter godt.

Plimping lipgloss
Denne føles myk på leppene og får de samtidig til å se større ut.


Diverse

Mulitvitamin for voksene
Multivitamin er noe vi alle kan trenge, spesielt på vinterhalvåret. Disse er søte og smaker godt. 
Her finner du til barn.

Supermat pulver
Supermat er spekket med livsvikte næringsemner og kan gi bedre livskvalitet. En perfekt gave til en helsefreak.  

Matbokser
Fit & Fresh
 har matbokser i mange forskjellige størrelser og fasonger. Disse er med meg overalt!

Duftlys
Jeg elsker duftlys! Det er både avslappende og beroligende samtidig som det lukter godt. Her finner du mange varianter.

Til katteelskeren
Godisbiter for friskere og sunnere katter. Disse inneholder blant annet omega3 og omega6.

Til hundeelskeren
Hundegodt med vitaminer.

Håper du finner noe som kan friste venner og bekjente.
God shopping.

Kristine

16 kommentarer
    1. Ingrid:
      For hyggelig tilbakemelding Ingrid. Jeg liker å tro at jeg sparer en del penger av å bestille på iHerb, det er jo mye rimeligere der enn i Norge, men for å være helt ærlig, tror jeg heller at jeg bestiller mye mer og går i null. Haha….
      Ha en herlig uke du 🙂

    2. Det blir litt julegaver fra IHerb til meg selv i år og :p Må jo varme opp til selve julaften.

    3. Takk for flere spennende tips fra den fronten 🙂 Du er hvertfall for meg Iherb’er nummer 1 😀 Hadde det ikke vært for deg og anbefalingene dine, så hadde jeg nok sikkert ikke bestilt derfra. Og nå er det flere år siden jeg la inn første bestilling etter å ha lest om dem her på bloggen! Utrolig så fort tida går, men gøy da 🙂 Uansett, ønsker deg en super ukesstart! Keep on shining 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg