TRØTT & IHERB

Riktig god mandag, dere!
Håper du har hatt en super start på uken :grin: 
Tenk, åttende desember allerede. Tiden går så fort nå i desember!


I dag har jeg hatt en riktig så trøtt mandag.
Det er jeg tydeligvis ikke alene om.
Mildred ligger pal på saueskinnspleddet og sover.
Kunne vi ikke alle sove oss igjennom mandagen? 
Jeg føler ofte at jeg skulle hatt en dag til mellom søndag og mandag.
Denne helgen har det vært full guffe med filming sammen med NRK fredag og søndag, juleforberedelser og baking. Jeg kjenner at jeg blir ekstra psykisk trøtt og sliten når det blir mye prating om følelser, fortid, mamma og vanskelige tider. Det er rart hvordan hodet til tider gjør kroppen sliten. Jeg blir til stadighet fasinert over hvor fint maskinere kroppen vår er og hvor fantastisk alt henger sammen.


Dagens glede – masse godsaker fra iHerb.
Questbar
Denne gangen i smaken cookies & crem
Truffle sea salt
Havsalt med trøfler. Det må jo være fantastisk!
Coconut aminos
Omtrent som soya saus.
Acure facial scrub
Ansikts skrudd
Rice thins
Tynne riskaker.
Macadamianøtter
Rå Macadamianøtter, min favorittnøtt!

Nå skal jeg avgårde på blodsukkerforedrag.
Ha en god kveld :grin: 

Kristine  

9 kommentarer
    1. Viktig at du tar deg tid til litt egenomsorg og en pust i bakken når hverdagen er eller så hektisk. Tenn stuen fylt med telys, sett på god musikk og nyt julebaksten og kopp med hjemmelaget kakao (ingenting er bedre en en tjukk og god kakao med masse krem og sjokkostrøssel). Tenker på deg, du er så sterk som kjører på men ikkr glem deg sel opp i alt dette.

    2. herlighet så skjønn hun er. og du er sterk. håper imorgen blir full av energi =)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg