NY SVEIS & SUSHI

Jeg har fått god pleie og omsorg av skjønne Tania hos Siste Mohikaner :grin: 
Det siste året har jeg ikke vært flink til å ta vare på meg selv. Mamma og hennes sykdom har fått førsteprioritet, mye tid og mye energi. Mamma og jeg hadde mange gode samtaler før hun gikk bort. Et av hennes ønsker var at jeg skulle bli mer jålete igjen. Opprinnelig er jeg en frøken som er glad i både mote og skjønnhet, men den siste tiden har det falt helt bort grunnet omstendighetene. Jeg gav henne et løfte om at jeg skulle bli flinkere til å ta vare på meg selv, også utvendig.
Et skritt av gangen.
Nå har jeg vært å fått ordnet håret og føler meg så fin!


Veldig slitent og slitt hår før start. Skammer meg nesten over hvor ille håret var!
Jeg var usikker på om lengden kunne reddes, men det gikk heldigvis.
Sakte men sikkert så det  friskere ut igjen!


Tro det eller ei, men jeg har faktisk farget håret i fargen Silver!!
Hva synes dere?
Da Tania spurte om jeg var interessert i noe helt nytt, svarte jeg ‘ja, så lenge det ikke ble for crazy’.
Jeg ble strålende fornøyd!
Håper ble så lett, lekkert og frisk igjen. Fargen er annerledes og kald, noe som gjør seg godt til mine blå øyne.
Jeg føler meg nærmest som et nytt menneske. Så utrolig deilig!


Jeg fortsatte å skjemme meg selv bort med en fantastisk sushilunsj.
Sushi er noe av det beste som finnes!!
Denne gangen ble det take away fra Bambus sushi. Så utrolig godt!
For en dag! Jeg har bare kost meg igjennom denne torsdagen!
Håper du også har en riktig så herlig dag :grin: 

Kristine  

25 kommentarer

Siste innlegg