GIVE AWAY – TREDJE ADVENT

Riktig god tredje søndag i advent :grin:  
Som tiden fly. Bare ti dager igjen til julaften!

Som en liten adventskalender og takk til dere, gir jeg ut en pakke fra iHerb med noen av mine favoritter. 
Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar i dette innlegg.
Husk å legge igjen e-posten din i mail-feltet.
Jeg trekker en vinner på onsdag.

Vinneren er trukket.
Gratulerer Karianne.
Jeg har sendt deg mail.

Har du en iHerb favoritt, må du gjerne fortelle hvilket.
Jeg ender opp med å bestille kokosolje, kokosmel, mixed up frukt-, nøtt- og frøblanding, wild berry mix med tørkede bær, nøtter og frø, peanøttmel og naturlig peanøttsmør om og om igjen.
Lurer du på noe kan lese min iHerb-guide her.

Ha en fantastisk kveld :grin:  

Så tenner vi tre lys i kveld, for lengsel, håp og glede
De står og skinner for seg selv og oss som er tilstede
Så tenner vi tre lys i kveld for lengsel, håp og glede

Kristine   

204 kommentarer
    1. Jeg har ikke handlet på iHerb, så det hadde vært perfekt. Du har jo så mange gode tips 🙂
      God onsdag Kristine 🙂

    2. Åå jeg vil vinne! 😀 jeg bestiller også quest, som jeg ser jeg ikke er alene om.. 😉 Men også mye yogi te og krever fra weleda 🙂

    3. Åå:) Håper jeg vinner, det hadde vært utrolig gøy!
      Mine favoritter fra Iherb er helt klart questbars, bestilte nylig 3 pakker og gleder meg til å smake på
      nyheten deres smores!
      Elsker bloggen din Kristine:)
      Klem
      [email protected]

    4. Krydder, coconut aminos, kokosolje og ghee er favoritter! Har også lyst til å prøve coconut wraps som er laget av kokosmasse 🙂

    5. Cookie doug questbar skaper fest for mine tastebuds behe 🙂
      God jul allesammen!

    6. Så spennende 🙂 Questbaren til venstre i bildet er en soleklar favoritt!!! 🙂 Jeg innser nå at jeg er tom, og må vel derfor legge inn en ny bestilling etter hvert ;D

    7. Kjempekjekk avdventsgave! Er veldig glad i både questbarer og nøttesmør 🙂
      Duer en stor inspirasjon, Kristinw! Jeg ser veldig opp til deg, og ønsker deg bare det beste, for det fortjener du! Stå på:)

    8. Min iherb favoritt må nok være Questbars, og smaken cookie dough er nummer 1 😉
      Tusen takk for at du deler alt fra din hverdag, Kristine! Du er en sterk og modig kvinne vi alle kan se opp til. Ønsker deg en fredfull førjulstid <3

    9. Hei! Åååå, for en herlig innstilling til livet du har, Kristine 🙂 Jeg håper du vet at positiviteten din smitter, og du gjør iallefall ofte dagen min mye bedre. Jeg prøver å tenke like positivt som du ofte deler på bloggen (vet at du har hatt mye tøft, og setter også pris på ærligheten din når ting er vanskelig), og det gjør dagene så mye bedre! Takk for god inspirasjon og motivasjon – du virker helt fantastisk!
      Mine iHerb favoritter er nok questbarene (hittil er cookiedough favoritten, men har ikke smakt så mange), steviadråper og kokosmel 🙂 For en fantastisk mulighet å få en sånn pakke av deg. Jeg krysser fingrene for at jeg er så heldig å få den, men føler meg uansett heldig som får lese bloggen din og får inspirasjon og glede fra deg!
      Må alt hell være med deg, Kristine – det tror jeg virkelig at du fortjener <3

    10. Denne er jeg gjerne med på:)
      Hos meg er det gjerne questbarer, økologisk såpe og barberkrem, stevia, kokos-, mandel- og bokhvetemel og “babygodteri”:)
      Ha en fortsatt fin advent!

    11. steviadråper, questbarer og kakao nibs. MMMM!!! 🙂 Fortsatt god førjul, Kristine.

    12. Ønsker å vere med og krysser mine fingre 🙂
      Favoritt er bl.a. aminos soya og en extra Virgin kokosolje, som eg ikkje huske merkevare namnet på nå. Men den er knall! 🙂

    13. Så gøy med adventsgave, du er god!:)
      Jeg eelsker Questbarene og PB2, de går alltid igjen hos meg!

    14. Åhhh, så koslig av deg Kristine! Krysser fingrene jeg 😀
      Er blitt så alt for glad i kålchipsen på iherb, den bør testes ut! Og tacokrydderet uten salt <3
      Klem, og god jul!

    15. Hei!
      Jeg pleier å bestille erteprotein ettersom jeg er vegetarianer og trener mye styrke. Smakte nettopp cookiedough questbar og den var såå god! Den var utrolig mettende også!
      Du er en fin inspirasjon, klem

    16. En av mine favoritter er kokosolje og leppepomade fra Sierra Bies 🙂
      Ha en fin kveld videre!

    17. Jeg er litt sånn pinglete, og har ikke testet så innmari mye fra iHerb ennå. Dessverre er jeg ikke så god til å bake heller, så da får jeg liksom ikke lyst til å bruke mine få kroner på ingredienser som kanskje går i søpla, i form av mislykket bakverk 🙁 Skulle gjerne hatt privattimer med deg! 🙂 Mine favoritter er derfor de trygge steviadråpene i ulike smaker. De kan liksom ikke slå feil!

    18. Jeg bestiller alltid masse te, kokosolje, tannkrem, greens og selvfølgelig QUESTBARS fra iHerb<3
      Håper du nyter adventstiden fine deg!

    19. Ops, kom på at jeg hadde glemt epost adressen min! Da måtte jeg selvfølgelig skrive en ny kommentar, må jo prøve meg på denne flotte give awayen! 😀

    20. Hei Kristine! Så hyggelig av deg å gi bort dette da 🙂 *smiler*
      Ha en fortsatt fin kveld! Tenk, nå er det KUN 9 dager igjen til selveste julaften 😀 Jippiiii!
      [email protected]

    21. For en fantastisk gave, tusen hjertelig.
      Jeg liker slike overraskelser fra dine favoritter, likt, delt og kommentert.
      Du verden så spennende godt dette vil bli, en smak av questbar, peanuttmel, kokosmel, kakaonibs, detox te og walden farms
      NammeNam
      Hilsen [email protected]

    22. Tusen takk for en inspirerende blogg! 🙂
      Hadde vært så mosomt å vinne! Favoritten min er questbarene;)
      Riktig god førjulstid;)

    23. Questbarene er mine favoritter! Håper lykken er min – ønsker meg veldig denne pakken 🙂
      God førjulstid, vakre Kristine ❤️

    24. Så snilt av deg, og så fin adventsgave!
      Elsker bloggen din, og du er en stor inspirasjonskilde:)
      Gleder meg til trekningen av pakken:)

    25. ÅÅÅÅ det hadde vært en fin overraskelse nå før jul. Min iherb favoritt er questbarer 😉 nam nam nam Riktig god førjulstid 😉

    26. hadde vært sååå morsomt å vinne! mine favoritter må nok være forskjellige meltyper, questbar, kokosolje og forskjellige småtteri! alltid morsomt å teste ut noe nytt, men man merker at det er faste ting som alltid blir med i tillegg!
      må bare si at jeg synes du er fantastisk sterk! skulle gjerne likt å snakket med deg ang. spising, sliter med det selv.. og at du klarer å dele så mye på bloggen din er beundringsverdig, og jeg tror mange setter stooor pris på det!

    27. åh, så mye godt! er desverre helt blakk i disse juletider, så å vinne hadde vært gøy 🙂

    28. Jeg har helt dilla på de grønnkålchipsene! Husker ikke hva de heter, men veldig gode er de hvertfall :p

    29. Åh, nå er jeg litt seint ute (jobbet i hele går, så da ble det lite blogglesing;) ), men jeg prøver likevel, for dette var en fantastisk fin adventsgave! Krysser fingrene for at jeg får være med i trekninga likevel:) Håper du har en fin adventstid, Kristine <3

    30. Jeg kunne gjerne tenke meg den adventsgaven! Som student så kan jeg ikke ta meg råd til å kjøpe sånt.

    31. For en fantastisk gøy giveaway! 😀
      Krysser fingrene og skrubber på harelabber!
      Elsker iherb: å det som stadig finner plass i min handlekurv er peanøttsmør!
      Jeg bare elsker alle typer peanøttsmør, spesielt fra Peanutbutter&co!
      Ønsker deg videre en god jul:)

    32. Vanskelig å plukke ut en favoritt, men er også en av mange som bestiller guestbarer fra iherb =)
      Ha en fin uke og videre fin adventstid =)

    33. Hei Kristine 🙂
      Min favoritt er absolutt questbarer, men de har mye annet spennende der også – som steviadråper og chiafrø f.eks.
      Håper du har en fantastisk adventstid 🙂

    34. Jeg har lyst å vinne! Favorittene mine er questbar, stevia og te! Riktig god jul til deg og dine 🙂

    35. Åh, elsker iHerb! Har ikke bestilt så mye derfra den siste tiden, må nok ta meg en runde snart igjen. Elsker utvalget de har av tørket frukt og nøtter og lignende.
      Håper du får en fin førjulstid 🙂

    36. Så hyggelig av deg å gi gave til leserne, og ikke minst for en flott gave!
      Mine iHerb favoritter er stevia (vanilla creme, english toffee og coconut er favorittsmakene), quinoa og kokosflak – alle disse bestilles om og om igjen 😛
      Håper alt er bra med deg, og at du nyter førjulstiden og julen når den kommer 🙂 Ønsker deg virkelig alt godt, du virker som et så utrolig flott menneske og du inspirer på så mange måter hver eneste dag. Takk for det!

    37. Så koselig av deg! 🙂
      Jeg har stort sett alltid en bestilling med Questbarer på vei. Kjøper en eske og spiser minst en hver dag, så da holder det akkurat til jeg får neste forsyning. Haha 🙂 I det siste har jeg også bestilt uendelig mange poser med Snip Chips. Det er bedre en potetgull rett og slett og kan absolutt anbefales om du ikke har prøvd dem!
      Håper jeg kan vinne denne fristende pakken fra deg. Riktig god jul 🙂

    38. Hei 🙂 Har følgt bloggen din lenge nå, men er dessverre ikke så flink til å legge igjen en kommentar. Du har en så flott blogg og det er så fint å se hvor sterk du er som står på uansett hva som kommer din veg. Du er en stor inspirasjonskilde som jeg gleder meg til å følge med videre 🙂 Ønsker deg en god jul og godt nytt år! 🙂

    39. Mmm, her var det mye godt! 🙂
      Jeg bestiller alltid Quest Cookies and Cream, og forskjellige typer yogi-te! Nøtteblandinger og tørket frukt er også klare vinnere. 🙂
      Ha en flott mandag videre, Kristine!

    40. For en fin premie! Den hadde virkelig gjort susen etter en lang og slitsom eksamensperiode. Spesielt med Qustbarer i pakken! Det er uten tvil mine iherb favoritter:-)
      Ønsker deg en god jul og et godt nyttår, og gleder meg til å fortsette å følge bloggen din slik jeg har gjort de to siste årene:-)

    41. I tillegg til quesbarer og steviadråper har jeg en del andre ting som jeg bestiller om og om igjen! Er veldig glad i frokostblandingene fra Kashi og Barbaras bakery. Lundberg har riskaker i mange gode smaker. De selger også celsius på iherb, både på boks og pulver som man kan blande ut i vann. Må alltid legge ved noe snacks også. Anbefaler melkesjokolade med stevia fra Chocorite, butterscotch drops fra Fifty50 og Lundberg rice chips i smaken honey dijon. Har fått et par nye favoritter også: Royal sweet potatoe chips fra Danielle (spiste opp hele posen med en gang) og Kandy Kale i smaken Sea Salt Caramel fra merket Alive & Radient. Disse siste to må du bare prøve!!!! Bestilte fler nye poser samme dag som jeg fikk de første. 🙂
      Ønsker deg en fin førjulstid – og juletid når vi kommer så langt! 😀 Jeg gleder meg til etter eksamen, for da skal jeg endelig slappe av, nyte julen sammen med familien, og endelig ha tid til å prøve ut noen av oppskriftene dine. De slår aldri feil!

    42. Vil gjerne delta, jeg!:)
      Noen av mine iherb-favoritter er celsius energidrikk, uten sukker og masse “rare” tilsetningsstoffer. Er også begeistret for Essensial AminO Energy, – aminosyrer energi og fokus…og god smak:)
      Ha en fortsatt fin førjulstid!

    43. Dette var en fantastisk fin giveaway, som hadde vært morsom å vinne! 🙂

    44. Min favoritt er questbarer og ikke minst macademianøtter – bruker dem til nøttesmør ristede nøtter og i frokostblanding. Og som snacks da!

    45. Hei Kristine! Takk for en fin blogg. Jeg pleier å bestille Xylosweet, nøtteblandinger, questbarer og ulike mel- og pastatyper.

    46. Håper du får en god jul og jeg må si jeg koser meg hver dag med å lese bloggen din! Du inspirerer 🙂 klem fra meg
      Å questbar er alltid en favoritt! Hehe

    47. Åh, det hadde vært utrolig morsomt å vinne! Elsker iHerb-guidene dine, og å titte på alt det spennende du kjøper derfra. Hadde virkelig vært helt supert å fått muligheten til å teste produktene selv også! 🙂
      Ønsker deg en flott uke og en super førjulstid!
      [email protected]

    48. ååå så gøy! Har aldri turt å bestille noe fra iHerb (er litt vanemennske, skummelt med nye ting, ehee) men har vært såå nære så mange ganger! Og har faktisk aldri smakt de legendariske Questbarsene, men det hadde kanskje vært den perfekte julekos?
      [email protected] 🙂

    49. Åh, Yogi-te er favoritt-teen min 🙂 Du, kan vi ikke få se flere bilder av den nye hårfargen din? 🙂 Den så nydelig ut!
      Fortsatt god adventstid.

    50. Mine favoritter er quest bars, blir aldri lei av dem, selv om jeg prøver å begrense meg 😛 Eller handler jeg alltid masse ingredienser til smoothies, sunn baking og sjokoladelaging <3 Håper du får en fin jul Kristine <3

    51. Håper ikke dette er postet for sent!
      Jeg har ikke så mye erfaring med iherb, men liker det jeg
      har prøvd så langt, særlig glutenfrie produkter, da jeg ikke
      kan spise hvetmel.
      Juleklem!

    52. Åh, du e så god Kristine! <3 Questbars må jo være det beste, går ikke lenge i mellom hver gang det blir kjøpt inn 😉 I hvertfall cookie dough 😉

    53. Iherbfavoritten min er chocolite proteinpulver :):)
      (så kjekt med en slik give away- lrysser fingrene for litt mer flaks enn normalt. Det hadde vært kjekt å få testet produktene:))

    54. uff, jeg er nok kanskje for sen, med det var så mye spennende i denne pakken at jeg gir det et forsøk allikevel 🙂 Håper du har en fin førjulstid, på tross av alt ♥ Det fortjener du!

    55. Har faktisk aldri bestilt noe derfra. Har liksom sett for meg at jeg kommer til å faile, og ende opp med skyhøy tollavgift :p Men har vært innom flere ganger, og det er en del ting jeg kunne tenke meg å prøve! Håper jeg vinner adventsgava derfra da, så jeg endelig får testet noe 🙂 God jul 😀

    56. Heei 🙂 Så koselig at du har giveaway – det er gøy! Det hadde vært supert med en så oppmuntrende pakke i eksamenstiden.
      Questbar cookiedough og peanøttmel er alltid i skapet 🙂

    57. Så god du er!
      Finner alltid så mye glede og inspirasjon i bloggen din:)
      Av mine iherb-favoritter som går igjen er questbarer, nøttesmør/mel, tørket frukt og steviadråper.
      De har jo alt der:)
      Ha en superfin uke, Kristine!

    58. Aldri prøvd questbarer, men er veldig spent på det! 🙂 ellers har jeg bestilt chiafrø, peanøttsmør og te de gangene jeg har prøvd meg på en bestilling!

    59. Min iherbfavoritt er questbars (oockies and cream).
      Men hva er det jeg har hørt om endring av priser på sending derfra? Vet du noe om det? 🙂
      Klem til deg

    60. så morsom konkurranse! favorittene er “M&M”-ene fra atikins og koksen fra Edward & Sons med redusert fett innhold. Anbefals!

    61. Har prøvd noen av produktene til iherb- så mye godt! Gleder meg til å teste ut enda flere. M

    62. iherb ♡
      min absolutt iherb favoritt tror jeg er fifty50 butterdcotch candy…og chocorite også forsåvidt. argh det er så mye fantastisk!!!

    63. Herlig give-away! Jeg vil så gjerne glede mammaen min denne julen. Hun har brukket foten og fortjener en oppmuntring i julestria. Det å ikke kunne gjøre noen ting er veldig frustrerende for henne, stakkars. Jeg må hjelpe mamma med alt, men det gjør jeg av glede! Hun har stilt så mye opp for meg disse årene som jeg har vært og er syk. Det hadde vært fantastisk å gi en oppmerksomhet tilbake! Også er hun veldig nysgjerrig på dette med iHerb 😀 Kanskje en slik pakke vil få henne til å åpne øynene for denne nettsiden? Hun eeelsker nøtter og sunn snacks! Ha en fiin uke, kjære, vakre Kristine <3

    64. Åå, gøy med give away! Det hadde vært perfekt å vinne en pakke quest bars nå!
      Uansett ønsker jeg deg en strålende juletid 🙂 Du er en stor inspirasjon!
      Stor klem

    65. Lykke ønsker i flust i håp om å motta en superpakke i posten 🙂
      Glede <3

    66. Æææ, det hadde vært helt fantastisk å vinne! Krysser alt som krysses kan 🙂

    67. Guri for en fantastisk flott gave!! 😀 😀 Mine favoritter er frontier krydderne, særlig kanel og tacokrydderet 🙂
      Ønsker deg en fin førjulstid og sender en stor klem 🙂 <3

    68. For en flott gave :o)
      Min iherb-favoritt er helt klart Quest- og Atkinsbarene :o)
      Ha en fortsatt fin adventstid <3

    69. å så artig:D
      Min favoritt er desidert quest bar – på bildet ovenfor! Og PB2:D ha en fin advent videre:)

    70. Jeg elsker bloggen din<3 du er virkelig en stor inspirasjon for oss lesere!!
      Stor klem

    71. Veldig lyst til å vinne:) Min favoritt akkurat nå er Questbarer (cookie dough<3)

    72. SÅ gøy! Kan ikke få nok adventskalendere av denne typen 😉 Kokosolje er noe det går veldig mye av hos oss her hjemme. Og savner veldig noen questbarer nå, lenge siden vi har hatt det! Ønsker deg en god jul 🙂

    73. Min favoritt fra iHerb må nok være questbarene. Hadde vært en knall adventsgave med noen overraskelser i disse travle skoletidene, så jeg er med! 😀
      Ha en flott uke 😀

    74. Jeg bestiller alltid questbarer, atkinsbarer, te, go lean frokostblanding og kale krunch. ÅÅ, jeg krysser alle fingre og tær på at jeg vinner. Ha en super start på uken Kristine 😀

    75. Iherb favoritten til nå må nok bli questbar med cookie dough – men har veldig lyst å smake både cinnamon bun, oreo og cheesecake etter anbefalning (A)
      Håper du har hatt ei fin helg, du tok deg nydelig ut i går i alle fall!! 🙂

    76. Glad advent!
      Jag beställer questbars, kokossmör, nötter och hudvårdsprodukter! Älskar iherb och hoppas att jag vinner! 🙂 kram!

    77. Så snillt av deg å dele ut!
      Kjøper utrolig mye Quest barer på iHerb, så det blir vel en favoritt! Ellers er jeg glad i frokostblandingen til Kashi som heter Go Lean! 😀

    78. Ønsker deg en fin advent og sender varme tanker, kan ikke forestille meg hvor tlft denne første julen må være <3 Ta vare på deg selv!

    79. Riktig god 3. Søndag i advent! Du er utrolig inspirerende og sterk! Stå på
      Videre, du er en mange ser opp til! God jul❤️

    80. Questbarer er definitivt favoritten, men har lenge hatt lyst til å smake og prøve peanøttmel i bakingen min 🙂
      Skjekk ut instagrammen min da vel: emma.ericson
      Epost: [email protected]

    81. Ååå, så gøy! Jeg har bestilt mye på iherb det siste året og min desiderte favoritt er questbars! De er helt fantastiske! Hadde ikkje hatt noe i mot en pakke, hehe! Du er en stor inspirasjon, Kristine! Imponert over hvor flink og sterk du er! <3

    82. Stevia og steviadråper 🙂 Har ikke bestilt så mye annet enn det enda, så er ikke så godt kjent der enda 😀 hadde vært så kjekt å vinne 🙂
      Ønsker deg en fortsatt fin førjulstid 🙂
      [email protected]

    83. Åh, det hadde vært så fint om den pakken dumpet ned i postkassen min! Mange av de varene er varer som jeg selv kunne tenkt meg, men etter at det skjedde en feil med leveringen min fra iherb i fjor, så tør jeg ikke bestille lenger. Hvis jeg derimot får småke de questbarene og de er veldig gode, så må jeg vel kanskje ta sjansen og bestille fra iHerb igjen 🙂

    84. Hei. Håper du har hatt en fin dag 🙂 såmange skriver questbars men.jeg har ikke smakt det enda, ..jeg liker godt proteinbarer så d hadde nok gått ned for fort:) men likevel går d i noen gengangere her og. En ting er at jeg synes å merke er at camu camu hjelper bra mot forkjørelse! Så d fyllet jeg opp med når tomt 🙂 og steviadråper

    85. En gjenganger i mine iHerb-pakekr er alltid peanøttmel! Ellers liker jeg godt å eksperimentere og prøve nye ting hver gang – jeg finner alltid nye favoritter!

    86. Så koselig! Questbarer er helt klart en favoritt fra min side, og brownie er supergod! 🙂

    87. Bestiller mange questbarer og walden farms-produkter, samt peanøttmel og kokosolje 🙂

    88. Så flott gåve!
      Eg har så langt ikkje fått somla meg til å bestille frå Iherb, men ser for meg at
      Questbarar vil kunne bli ein sjølvskriven Iherb-favoritt, som hos mange andre 🙂

    89. Går som regel i questbarer eller kokosolje her! Hadde vært veldig gøy å vunnet:-) Håper du har en fin 3. søndag i advent!

    90. Ser ut til atvi har flere av de samme favorittene 🙂
      Alt for mye fristende å bestille fra den nettsiden!

    91. Jeg er med 😀 mine iherb-favoritter er quest bars, taco-krydder og sukkerfri nesquick! Nam!

    92. Perfekt giveaway som ikke kunnet passet bedre som en førjulsgave etter siste eksamen i morgen! Takk igjen for alle de fine tipsene og oppskriftene du legger ut til oss lesere 🙂 Klem

    93. Koselig med giveaway:) minte meg også på at jeg har glemt å synge å tenne lys alle søndagene som har vært… skal ta det igjen:)
      Favorittene fra iherb akkurat nå tror jeg er kokosolje og Bare Fruit, Crunchy Chile Lime Apple Chips, har som oftest kjøpt den med kanelsmak som er veldig god, men tenkte jeg burde prøve den litt rare smaken tilfelle den overrasket, og det gjorde den:)
      God advent!

    94. Hei søte frøken 😊 først vil jeg rose deg for en flott og nyttig blogg, synes du er flink og klarer å blogge akkurat nok personlig til at bloggen er “menneskelig” og samtidig informasjonsrik. Fortsett den gode bloggingen💜 favoritten fra Iherb er helt klart questbarene, mn oxo steviadråper, favoritten er smaken av karamell, bruker d i bakst og kaffe 😉 stooor adventsklem til deg 😊😊

    95. For en fantastisk fin give-away pakke. Prøver lykken jeg også 🙂
      Vanskelig å velge blandt alle de kjempegode produktene på Iherb, men Quest-barene og nøttesmørene bl.a. til Artisana er alltid vinnere. Og så “ferrari”-utgaven av barer da; Muscle-Brownies fra Lenny & Larrys 😀
      Ha en fortsatt fin kveld og fin ny uke!

    96. Så spennende, jeg vil gjerne være med 🙂
      Jeg handler mye fra iherb og har mange favoritter.. Kokosolje, kokosvann, palmesukker, rå kakao, chiafrø og kjærlighetene dems er blandt favorittene

    97. Du er så sød ved dine læsere!! Jeg følger dig helt fra Danmark, og har gjort det i to år nu! Du minder mig dagligt om at huske at være glad og smile, og du har hjulpet mig meget til at blive rask fra 8 års anoreksi! Denne giveaway er den flotteste og bedste jeg har set på nogen blog nogensinde, og jeg ville elske at vinde den! Selv bestiller jeg gerne Walden Farms Chocolate Syrup, som er helt fantastisk, og også gerne Chocolove, inspireret af dig 😉
      Mange knus og klemmer fra Emilie i Danmark

    98. Min favoritt må være questbarene og pb2! Mye spennende over jeg ikke har prøvd som hadde vært gøy å vinne 😀 ha en fin søndag! 🙂

    99. Min favoritt er walden farms sjokoladesaus og pb2 peanøttmel 🙂 God advent videre <3

    100. Hei! 🙂
      Åh, så spennende gave! Vil veldig gjerne vinne 🙂
      Favoritter fra Iherb blir vanskelig å si, det er så mye!
      Har akkurat bestilt cashew-smør, og det var helt utrolig nydelig!
      Klem Lisa B

    101. Oi, så snill du er! Håper jeg vinner 😀 Jeg kjøper nesten alltid kamut puffs, dusjsåpe og hårprodukter fra Giovanni og Chocolove 🙂 Justins nutbutter er også ofte i min handlekurv 😉
      Ha en fortsatt fin søndag 🙂

    102. Min favoritt er uten tvil Questbars!! Derfor gleder jeg meg kolossalt til tollgrensen heves, så jeg kan bestille doble pakker! Ha ei fin uke!

    103. Ønsker deg en god jul Kristine 🙂 Mine favoritter er QuestBar(Cokkie Dough og Doube ch.chunk) + Erythritol 🙂

    104. Vil veldig gjerne vinne!:) Mine favoritter er Atkinsbarene med kokossmak! 🙂

    105. Questbarer står som regel alltid først på lista hos meg! Er også blitt veldig glad i celsius og bestiller disse i pulverform.
      Ønsker deg en riktig fin adventstid videre:)

    106. Åh, denne pakken hadde gledet en sliten studentlommebok! )
      Det jeg bestiller mest av fra iHerb er nok erythritol og Questbarer 🙂
      God jul til deg Kristine; og takk for en blogg som løfter hverdagen når den føles litt tung 🙂

    107. åh, jeg vil gjerne vinne! Migrenen er ikke så glad i sjokolade, men det kan jeg jo dele med noen andre (-: god jul uansett, Kristine! Og godt nyttår (-:

    108. Åh, denne vil jeg veeeldig gjerne vinne <3
      Det som oftest har blitt bestilt hos meg er Atkins barer =)
      Håper du har hatt en fin søndag =)

    109. Tusen takk for en kjempe fin blogg, ha en god førjulstid og jul 🙂
      Klem

    110. Quest-barer all the way! Har den siste tiden vurdert sterk å prøve meg på walden farms-sirupene:)

    111. God 3. advent til deg og. Så gøy at du har en liten giveaway. Har bare bestilt fra iHerb en gang men er velsig fornøyd med vanilje steviadråper og questbar.
      Håper resten av førjulstiden din blir fin og gleder meg til det kommer treningstips fra deg igjen😉 klem

    112. Gjengangere i mine iherb bestillinger er questbars, atkins ‘non-stop’ og peanøttsmør 🙂

    113. Ååh, så herlig! mine favoritter fra iHerb er questbarene og sukrin eller Erythritol, ettersom jeg kan kjøpe 1 kg av gangen, i tillegg til at det er billigere!
      [email protected]

    114. Åh for en fin gave du gir bort Kristine! 😀 Min favoritt må jo være questbars… i smaken double chocolate og cookie dough 🙂
      Ha en flott 3.søndag i advent. klem

    115. Riktig god tredje søndag i advent til deg Kristine! 🙂 Så gøy med giveaway, du er jo så snill med leserne dine! Kan nå alltids slenge meg med 🙂 Iherbfavorittene er Stevia english toffee og Chocorite sjokoladeprotein! Ender alltid opp med å bestille det uansett hva annet man velger å teste ut 🙂
      Håper roen har senket seg over søndagskvelden, og at du er klar til å ta fatt på ny uke i morgen! 🙂

    116. Åå, så spennende give-away 😀 Krysser fingrene!!
      Mine favoritter må vel være PB2, Atkins Chocolate Mousse barene, Mixed Dried Fruit og selvfølgelig Questbars, hehe 🙂

    117. Dette må være årets beste adventkalender 🙂 Og det hadde vært en perfekt førjulsgave!
      Jeg ender som oftest opp med ca det samme i min handlekurv. Alltid Questbar hvertfall. Iherb er farlig for lommeboka!

    118. Beste advents-give-away! Har bestilt mye (!!) fra iHerb tidligere, og det var du som tipset meg om siden – så det må jeg bare takke for =) Questbarene er en favoritt hos meg, men er en stund siden sist jeg bestilte, da det ikke akkurat er billig å være student i Oslo, hehe 🙂 Hadde vært en perfekt eksamens-boost å vinne. Siste eksamen på onsdag, også er det hjem til familien <3
      Måtte du få en fin jul og et godt nytt år!

    119. så gøy med tips fra iherb! Jeg bestiller alt for ofte quest-barer😳 I tillegg blir det gjerne trailmix eller cacao sweet-nibs (åh nammis) eller snip-chips.
      Ha en fin 3 søndag i advent!

    120. Hei 🙂 Jeg vil gjerne være med i trekningen 😀
      Min Iherb favoritter som jeg alltid har i skapet er: raw kakao, musli blandig, questbar, div sjokolade og nøtter blandinger! Pleier å bestille en ny ting når jeg bestiller. Er jo et hav av valgmuligheter.
      Fortsatt fin førjulstid til deg 🙂

    121. Cockie doug Questbar er min favoritt.
      Ønsker deg en fortsatt koselig adventstid. <3

    122. Favorittene frå Iherb er Artisana Coconut Oil og Questbar i smaken Rasberry & white chocolate.
      Elles likar eg å prøve litt nye ting kvergong, veit jo aldri kortid ein får ein ny favoritt 🙂
      Ha ein fin førjuls tid.

    123. Elsker Questbars og bestiller dette MYE! Favoritten er Chocolite chip cookie dough 😊
      God jul og 3. søndag i advent!!

    124. For en fine giveaway 🙂
      Mine Iherb-favoritter er nok uten tvil Questbarer og ulike meltyper
      (f.eks kokosmel og mandelmel) 🙂

    125. Så fin giveaway! Jeg vil veldig gjerne vinne.
      Jeg har ikke bestilt så mye fra iherb, men det er veldig mye jeg har lyst til å prøve. Jeg liker veldig godt cookies and cream og cookie dough questbarene og Steviadråper. Har lyst til å prøve mye av det jeg har lest om på forskjellige blogger, men greier ikke å bestemme meg for hva jeg skal prøve først. Har ikke veldig mye penger heller. Har veldig lyst til å prøve sukkerfri nesquick. Krysser fingre og tær for at jeg vinner 🙂

    126. Mine favoritter er helt klart questbars, og walden farms siruper. Har blitt helt avhengig! Dessuten er jeg alltid åpen for nye tips.. Det er så mye spennende på den siden!!
      Mvh. Linn 😀

    127. Så fin gave!
      Min favoritt er questbarer, fantastisk godt og litt billigere fra iHerb! 🙂
      Ha en fantastisk jul! 🙂

    128. Har bestilt nøttesmør, questbarer, sjokolade og mye mye annet fra iHerb, men favoritten må være Walden Farms produkter (Y).
      Ønsker deg en flott jul, Kristine, måtte 2015 bli en fantastisk år for deg. Og, jeg må bare si det, du så helt smashing ut i går (så bilder på Facebook) 🙂
      Riktig god søndagskveld 🙂 🙂

    129. Å, jeg har så utrolig lyst til å vinne!
      Jeg vet ikke om jeg klarer å velge ut en favoritt. Det er så mye godt og spennende der.
      Ønsker deg en fin adventskveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg