PAKKE, VINNER OG SPERA

I dag kom denne herlige pakken fra nu3.
Dette er en ny nettbutikk som baserer seg på helse og velvære.
Jeg fikk flere spennende produktene :razz:
Gojibær
Jeg elsker gojibær. Disse små søte bærene inneholder masse vitaminer og mineraler. Jeg bruker de i alt fra frokostblanding til snack.
Raw Food kjeks
Disse har jeg ikke smakt før. Jeg er fan av Renèe Voltaires produkter og har tidligere smakt en knekkebrødvariant som var veldig god. Tipper disse også faller i smak.
Maismel
Jeg pleier å kjøpe maismel i Sverie. Supert i glutenfri bakst.
Land buljong
Også fra Renèe Voltaire. Gluten- og GMO-fri.
Super booster
Dette er en supermat pulverblanding av alger, grønnsaker, frukt, urter, gress og enzymer og som består av mer en 30 ulike ingredienser.
Raw grøt
Består av spiret bokhvete, mandler, eple, kanel og gojibær. Du tilsetter kun kaldt vann, så er den klar. Jeg gleder meg til å prøve!
– Cashewnøtter og inkabær
Cashewnøttene er overtrukket med mørk sjokolade og inkabærene av hvit sjokolade. Denne har jeg allerede testet. Fy så god! Tipper denne forsvinner raskt.
Blåbær og bringebær
Her er bærene overtrukket i raw sjokolade. Kjempe god og sunnere snack!


Spera hjalp meg med å trekke vinneren fra søndagens give away. Hun hold meg i hvert fall godt med selskap.
Det ble Karianne!
Gratulerer så mye, jeg har sendt deg mail.
Spera ønsker dere også en super onsdagskveld :grin:  
Jeg skal avgårde på julekonserten Stille Natt, Hellige Natt med Tor Endresen, Marian Aas Hansen, Elisabeth Andreassen og Rune Larsen. Det tror jeg blir utrolig koselig. Jeg har aldri vært på  julekonsert før! De aller fleste av mine juletradisjoner inneholder mamma. I år må jeg derfor forsøke å starte mine egne tradisjoner. Julekonsert er en fin start. Jeg gleder meg!
God lillelørdag da dere.

Kristine

10 kommentarer

Siste innlegg