HOME FOR CHRISTMAS


Da er jeg kommet hjem til Hole.
Til tross for at det er ni år siden jeg flyttet hjemmefra, vil alltid mammas hjem føles like mye hjemme som mitt eget hjem.
I dag har jeg handlet inn til julen, gjort unna siste rest av julebaksten, laget dessert til julaften, dekket bordet, pyntet til jul og vært i skogen å hogget ned juletre. Nå er det i grunn bare å kruse inn resten av kvelden og nyte lillejulaften. Det blir tente lys, julefilm og kakao med krem :grin: God stemning!
I morgen må jeg tidlig opp for å lage julemiddagen. Det er første gangen jeg har ansvaret for julaften helt alene. Jeg er både spent og nervøs. Mitt ønske er at alle skal bli fornøyde og kose seg. Fingrene er krysset!

Ønsker deg en riktig så god julekveld.    

Kristine

8 kommentarer
    1. Ingrid:
      Jeg skulle gjerne hatt de superkreftene, for jeg blir ganske sliten til tider 😉 Men fra og med i kveld, blir det bare kos og avslapping.
      Håper du får en fantastisk jul Ingrid. God klem <3

    2. Tviler ikke på at gjestene kommer til å stortrives og være storfornøyde med julefeiringen! God Jul fantastiske deg. Gleder meg til å høre hvordan feiringen ble…og håper at du koser deg masse oppi alt!

    3. Blir helt målløs! Ingen kan si noe på produktiviteten din, i allefall! Som du jobber og står på! Noen ganger lurer jeg på om du innehar superkrefter.. 🙂 Til og med hogget tre selv! Håper juleroen omsider senker seg og at du får en rolige og fine dager sammen med de du er glad i. Og forsøk å ta godt vare på deg selv <3 Alle beste ønsker for juletiden til deg og dine, Kristine 🙂
      Varm juleklem!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg