VELKOMMEN

Hurra for tjue femten og et helt nytt år.
Velkommen skal du være!


I dag har vi åpnet det første siden.
Boken heter Muligheter 2015 og første kapittel starter allerede i dag. Sidene er blanke og ordene skal vi selv sette inn.
Fyll den med glede, latter og kjærlighet.
Riktig god nytt år  :grin:


Håper dere hadde en fantastisk feiring i går.
Jeg nøt kvelden med gode venner og hyggelig selskap.
Det ble riktignok tidlig kvelden på meg. Jeg har fått halsbetennelse og er ikke helt i form. Allerede litt over ett var jeg i seng. Jeg følte meg som den party pooper’n!
I dag er jeg helt kake og tett i pappen. Det blir med andre ord en veldig rolig dag for min del.


Jeg gleder meg til å ta fått på året sammen med dere. Dette blir så bra!
Håper at du får et riktig så bra tjue femten. Ta vare på hver dag og finn små gleder i hverdagen.
Ha en god første nyttårsdag!

Kristine  

32 kommentarer
    1. Så utrolig fin du er! Du stråler og ser fantastisk ut. I tillegg er du en inspirerende og sterk person – et forbilde for mange, inkludert meg selv. Stå på!!
      Mange klemmer 🙂

    2. Eileen:
      Etter mye undersøkelser hos legen, har jeg ikke fått noen fast diagnose bortsett fra utmattet. Hver gang pulsen øker, svimer jeg av. Derfor kan jeg dessverre ikke trene!

    3. V:
      Å, så herlig å lese V. Utrolig koselig. Merkelig nok føler jeg at jeg har fått en glød de siste månedene som ikke har vært der før, til tross for en vanskelig tid. Jeg tror det har noe med at jeg tror mer på meg selv enn noen gang!

      God klem til deg <3

    4. Martine:
      Du Martine <3 Du er likevel velkommen på besøk når som helst. Jeg krysser fingrende for at du kommer på overnattingsbesøk snart 🙂 Her er det alltid åpent for deg 🙂

    5. Du er verdens vakreste! God bedring, vennen <3 Håper du blir fort frisk! Vi må snart sees igjen <3 Julen gikk så fort 🙁

    6. Som du stråler av glede og skjønnhet 🙂 Kjipt at du skulle starte med å være syk på nyåret, men forhåpentligvis kommer det seg fort igjen 🙂 Ha en riktig fin 2. nyttårsdag, og god bedring! 🙂

    7. Jeg gleder meg til fortsettelse av boken. Jeg gleder meg over at du ser fremover med håp. Jeg tror så veldig på deg og selv om jeg ikke kjenner deg så ser det ut på deg som det ikke bare er noe du skriver men som du selv tror på…..og jeg kan ikke unnlate å si at du er pokker meg så nydelig. Like nydelig utvendig som du er innvendig. OMG faktor 🙂
      Masse god bedring <3

    8. Godt nyttår nydelige du! 🙂
      Du stråler virkelig!!
      Bare lurer hvorfor du har treningsforbud?
      Klem

    9. Kristine ♥ du er god god god. Håper året ditt blir super. Gleder meg til å følge deg. Du er nydelig og oser av utrsråling. Utrolig etter alt du har vært gjennom. Du er sterk

    10. Godt nyttår til deg også! Og så PEN du er på de bildene? Kan jeg spør hvor den kjolen er fra? DØDSLEKKER!

    11. Du er nydelig! Kjekt å sjå at du stråler av livsglede etter alt du har vært gjennom! Eg heier på deg og ønsker deg eit strålande år! 🙂 <3

    12. Godt nyttår til deg Kristine! Du lyser av godhet:) Alt godt i det nye året for deg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg