RÅ KARAMELLKULER

Browniekulene jeg laget for tre år siden, er en store leserfavorittene.
Jeg har laget de gang på gang på gang og det har mange av dere også.
I dag laget jeg en ny versjon med smak av sjokolade og karamell.
Knall gode.
Jeg har fått en ny favoritt!

Karamellkuler

12 dadler
2 ss cashewsmør, eventuelt annet nøttesmør
1/2 ts vaniljepulver
1/2 ts salt
2 ss rått kakaopulver, eventuelt vanlig kakaopulver

Ha dadlene i en blender eller foodprosessor og kjør til en jevn pure.
Ha i resten av ingrediensene.
Form kuler og nyt!


Ta en bit!
Jeg er sikker på at disse vil falle i smak :grin: 

Kristine

20 kommentarer
    1. Nam! Dette er noe av det beste jeg vet om – og så utrolig enkelt 😀 Hvor mange kuler bør man begrense seg til? 😉

    2. Sandra:
      Tusen takk for koselige ord.
      På videregående gikk jeg studieforbredende formgivningsfag. Om den er godt betalt eller ikke er mye hva du gjør det til selv. Du har veldig mange muligheter innenfor trening og kosthold 🙂

    3. Mm må testes! Lurer bare på en ting, hvor ofte spiser du questbars? og hvilken er din favoritt? 🙂
      Er virkelig avhengig av barene, og føler jeg spiser de litt for mye.. Har typ en kveld spist 8-10 stk..
      Går også ofte 5-6 stk på en kveld.. Trur du dette er meget dumt? Ha en flott kveld herlige deg 😀 klem

    4. Koser meg med alt for mange av disse herlighetene til kaffekoppen min nå!❤️
      Tusen takk for strålende oppskrift! Ha en super dag!😃

    5. Madde: Iherb 😉
      Disse kulene er fremdeles min favorittsnop i hele verden <3 Prøvd og dyppe de i mørk sjokolade og lage cake pops av dem? Fantastisk godt!

    6. Åååh! De så bare rååå gode ut 😍😍 må jeg bare si at jeg elsker bloggen din!! Du er virkelig en inspirasjon 😉 Har veldig lyst til å utdanne meg til noe innen trener og kosthold. Så lurte egentlig på hva du gikk etter ungdomsskolen? Også lurte jeg på om det du er utdannet som er en godt betalt jobb??
      Mvh Sandra

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg