CASHEW & INKA


Jeg har vært syk et par dager, og er for så vidt fortsatt dårlig.
De siste dagene har bestått av mye soving og sofasliting.
Det er en skikkelig influensa som har dratt over meg. Selv om feberen er borte, er all energi tapt og i dag holder jeg fortsatt senga! Jeg krysser fingrende for at formen er bedre i morgen.


Mens jeg har ligget på sofaen har jeg fått helt dilla på disse cashewnøttene og inkabærene overtrykket i sjokolade fra Renèe Voltaire.
Cashewnøttene er trukket i mørk sjokolade mens inkabærene har hvit. De er så fantastisk gode. En pose forsvinner raskt!
Jeg kjøpte mine her hos Nu3, men vet at de også fås i helsekosten.
Disse anbefaler jeg på det sterkeste. En litt sunnere snack når søtsuget melder seg :grin: 
God torsdagskveld!

Kristine

12 kommentarer

Siste innlegg