KONKURRANSE: VBA & 2XU

Treningsklærprodusenten 2XU er en av sponsorene til VIXEN Blog Awards 2014.
Som dere vet, var jeg nominert til Blog Awards i både 2013 og 2014.
I den anledning har jeg en konkurranse, sponset av 2XU og VIXEN, hvor du kan vinne billetter til VIXEN Blog Awards og 2XU produkter.

Du får to Blog Awards billetter til deg og en vinn hvor du får delta på et eksklusivt pre-party på Continental. Dere får være med på prisutdelingen og nyte showet, og dere får adgang til afterparty med Charlotte Thorstvedt.
Vixen kårer de mest inspirerende, kreative og nyskapende bloggerne innen mote, trend, skjønnhet, interiør og livsstil.

Du får også en t-skjorte og en tights fra 2XU.
2XU designer kompresjonstreningsklær for at du skal kunne prestere bedre på trening og få mer ut av hver treningsøkt. Produktene skal gi god muskelstøtte, reduserer muskeltrøtthet, gir raskere og bedre restitusjon, forebygger skader, og den vanvittige passformen gjør at de fleste presser seg lenger på trening.


Alt du trenger å gjøre for å være med i trekningen er å fortelle meg hvorfor du vil vinne.
Husk å legge igjen epostadressen din.
Jeg trekker en vinner på søndag.
Lykke til og riktig god fredagskveld :grin:

Vinneren er trukket
Det ble Siw
Gratulerer! Jeg har sendt deg mail.

Kristine

73 kommentarer
    1. Jeg vil veldig gjerne vinne fordi jeg digger 2XU. Er for tiden student, så har desverre ikke mulighet til å legge så mye penger i treningstøy. Bra treningstøy vil kanskje gi meg til ekstra motivasjon til å komme meg ut på trening. Synes det hadde vært supert å vinne 😀

    2. Hei. Så gøy med konkurranse 😀
      Jeg vil gjerne vinne fordi jeg er veldig glad i å trene og har hatt lyst til å prøve 2XU- produktene, men fordi jeg er student så har jeg ikke kunne ta med råd til å kjøpe dette merket. Jeg har hørt mye positivt om disse produktene, og tror det hadde vært en fin motivasjon til å fortsette med treningen i 2015 🙂
      I tillegg er jeg veldig glad i å lese blogger (og er daglig innom din blogg) og få inspirasjon til trening, kosthold++, så det å få være med på Vixen hadde vært kjempe gøy 😀
      Ha en fin søndag! 🙂

    3. Vil gjerne vinne for å prøve 2xu produkter og se om de er så flotte som alle skal ha de til, eller om de bare er hypet fordi det er kult å vise at man kan bruke tusen av kroner på en treningstights. Hadde heller ikke vært feil å få oppleve vixen. 🙂

    4. Hei!
      Jeg ønsker å vinne fordi:
      1. Jeg elsker klærne fra 2XU, men har ikke råd til å spandere det på meg.
      2. Trener mye, og skulle absolutt hatt nye treningsklær, blant ellers velkledde på treningssenter.
      3. Aldri vunnet noe før
      4. Fyrt opp treningsmotivasjonen til nye høyder- da kan man hvertfall ikke skylde på klærne
      5. Da hadde jeg blitt så glad!
      Kjempe bra blogg, håper jeg er den heldige 🙂

    5. Jeg vil gjerne vinne. Trenger litt motivasjon og inspirasjon til å nå nye mål i vinter.

    6. Jeg vil gjerne vinne da jeg er en ny blogger og kunne tenke meg å få inspirasjon på Vixen Awards.
      2xu er også mitt favorittmerke og jeg bruker alltid 2xu når jeg trener bein for bedre restitusjon, aldri dumt med flere farger 😀

    7. For litt over et år siden, måtte jeg avbryte studier og flytte hjem fordi jeg var så syk av anoreksi av jeg nesten ikke klarte å holde meg selv i live. I høst var jeg endelig frisk nok til å flytte for meg selv i Oslo og studere igjen, men jeg slet (og sliter fremdeles) mye. Isolerte meg fra alt og alle andre, og endte med å leve i en liten boble. Eneste avbrekk fra en hverdag med skole og sykdom ble trening, og det har hjulpet meg utrolig mye. Det ble likevel til at jeg tilbrakte tiden alene, i området skole-treningssenter-hybel – alt innenfor en radius på 1,5 km! Nå jobber jeg for å bli frisk, men også for å bli flinkere til å komme meg litt ut i byen, være sosial osv. igjen samtidig som jeg bruker trening som en type terapi. Denne premien hadde vært helt perfekt for meg! Et lite avbrekk i hverdagen,et spark i baken for å komme meg ut av hybelen og mingle litt med omverdenen, og nytt treningstøy! Har dessuten alltid hatt lyst til å prøve 2XU, men ikke tatt meg råd fordi jeg har vært for tynn (og hatt som mål å legge på meg). Nå har jeg uansett ikke råd fordi jeg er student, så det hadde vært fantastisk å vinne! 😀

    8. Jeg har lyst til å vinne, for det frister litt med nye treningsklær, og så er det jo mye deiligere å starte treningern med helt nye treningklær. Har egentlig ingen spesiell grunn til å vinne, alle har egentlig vel samme baktanke som er å vinne premien. Men å vinne blog awards billetter er jo noe helt annet! Ta med en venninne og oppleve noe som vi vanligvis ikke opplever etterosm vi ikke er “kjente” og ikke har på noen måter tilgang til å delta på noe sånt! Så å vinne nye treningstøy og samtidig billetter til det, gjett om jeg får lyst til å skrike bare ved tanken av å delta (selvom man bare sitter og følger med) på blog awards!

    9. Jeg synes at jeg skal vinne, rett og slett fordi jeg fortjener en positiv
      oppmerksomhet etter å ha kjempet mitt livs hardeste kamp – og vunnet!
      Etter å ha slitt med alvorlig anoreksi et par år, kom jeg til den avgjørelsen
      at jeg måtte ta meg fri fra skolen for å komme meg på rett kjøl igjen, bli frisk.
      Som sagt, så gjort. Det siste året har vært utrolig tøft på mange vis, men
      jeg står igjen nå 20 kg sunnere, mye blidere og mer klar for å ta fatt på livet enn
      noen gang! Jeg er ved godt mot. Jeg spiser normalt – fortsatt sunnere enn de
      fleste kanskje, men jeg spiser riktige mengder. Og sist men ikke minst har jeg
      lært meg hvordan jeg skal trene – at det skal være noe som er gøy, og ikke ta
      helt overhånd. Nå trener jeg som andre “normale” folk, og er veldig fornøyd
      med det. Jeg trives endelig med meg selv, og jeg er på plass både fysisk og
      psykisk.
      Så ja, treningsklær fra 2XU og billetter til VBA hadde så absolutt vært
      utrolig hyggelig om jeg vinner. Klærne fordi jeg rett og slett trenger trenings-
      klær i normale størrelser (og ikke barnestørrelser). Det hadde vært fantastisk.
      Billetter til VBA er jo også megakult, bare det å få det med seg er jo veldig
      stas for en erfaren (haha) bloggleser som meg 🙂
      Nå krysser jeg alt som krysses kan for at jeg blir den heldige 🙂
      Fortsatt god helg!

    10. Jeg har så lyst til å vinne fordi dette hadde vært en enorm motivasjon. Jeg har alltid trent mye, men jeg har aldri klar å få de resultatene jeg egentlig jeg vil. Jeg har derfor bestemt meg for at 2015 skal bli mitt år, dette året skal være det året jeg får til det jeg vil 🙂 men alle dagene er selvfølgelig ikke like lette og det er akkurat en ting som dette som skal til for at motivasjonen holder seg. Det er ikke bare motiverende det å vinne treningstøy, men også dette med awards, som ville vært et deilig avbrekk i hverdagen.
      Jeg krysser fingrene for det beste og god helg <3
      [email protected]

    11. Jeg har aldri vært på blog-awards og hadde syntes det hadde vært kjempespennende som avbrekk fra studiehverdagen. Jeg er også veldig glad i 2XU, så det hadde ikke vært så dumt å vinne et par produkter derfra!
      Håper veldig på å vinne 🙂

    12. Hei.
      Jeg har lyst å vinne 2xu thigts. Fordi at jeg har blitt hekta på løping 😀

    13. Jeg ønsker å vinne fordi jeg er en treningsglad+ fast leser av bloggen + moteinteressert fattig medisinstudent, som kunne tenkt meg en liten avbrekk fra lesingen.

    14. Heisann !
      Jeg har veldig lyst til å vinne da jeg syntes disse thigstene ser utrolig fine ut og veldig behagelig å trene i, men jeg syntes de er så veldig dyre. Det hadde vært en kjempe oppmuntring i mitt ellers så kjederlig treningsklesskap ! 🙂
      Mvh lille meg

    15. Å, jeg vil å gjerne vinne! Det er favorittmerket mitt og etter en omgang skikkelig opprydding i
      skapet har jeg måtte innse at jeg har kun en treningstights igjen som ikke er slitt i stykker!
      Det harde studentlivet preger også garderoben, så det ville vært en stor glede å vinne:)
      Ha en super helg!!

    16. Hei 😊
      Jeg følger bloggen din og finner mye inspirasjon hos deg 😃💪🍰
      Jeg har vært syk i over 5år og har ikke kunnet trene disse årene dessverre. Heldigvis har jeg nå fått en medisin som har gitt meg muligheten til et høyere aktivitetsnivå, og jeg er begynt å gå turer i fjellet, samt jogge litt. Jeg har en sønn som er aktiv idrettsutøver. Han er en stor inspirasjon for meg nå når jeg har begynt å trene litt igjen. Jeg hadde blitt veldig glad om jeg skulle være så heldig å vinne 2XU treningsklær😍👌;. Krysser fingrene. Ønsker deg en fin helg😊

    17. Jeg ønsker å vinne fordi jeg har kjempelyst til å dra på vixen blogg awards og møte flere av bloggerne som er store inspirasjoner for meg i hverdagen. Det ville vært en fantastisk opplevelse. Jeg har også lenge ønsket å teste ut treningsklærene til 2xu defor ville det vært kjempe fint å få muligheten til det. <3
      Ha en fin dag, og nyt helgen! 🙂
      Klem

    18. För att jag under Toughest på holmenkollen i sommar gav allt vilket resulterade i hål lite här o där i mina 2XU tights, glädjen och prestationen övervann alla hål i tightsen men nu borde jag få mig ett par nya. Ligger hemma i influensa och längtar som en galning tillbaks till träningen, crossfit och skidor. Frustrerande att ligga inne och se snön falla.

    19. Jeg er en sprek men fattig jusstudine som faktisk bare eier to treningstightser (!!) som begge har hull i på rompen! Folk kan se rett inn på rompen min! Til tross for hullene, bruker jeg treningstightsene fortsatt – Jeg har jo ikke noe annet? På vegne av forlegne familie, kjæreste og venner håper jeg at du kan sponse meg med nytt treningstøy – og at jeg kan gjøre opp for flausen ovenfor min treningsvenninne ved å ta henne med på VIXEN Blog Awards.
      En annen grunn for at du skal velge meg er at jeg har vært og fortsatt er en trofast leser av deg siden 2010!! Elsker bloggen din, og det hadde vært utrolig kjekt å hilst på deg og heiet deg frem under Blog Awards.
      Ha en fin lørdag!!
      Klem fra Beate.
      Mobil: 48 05 32 32
      Mail: [email protected]

    20. Hei
      For en spennende konkurranse. Hadde vært en fantastisk opplevelse å delta på. Har selv et webdesign prosjekt på skolen hvor dette kan komme til stor nytte med tanke på å lære om blogere og hva sol har fanger lesernes oppmerksomhet, samtidig som jeg ville vært så heldig å dra til Norge for å ha en super helg med en fantastisk venninne(studerer i england). Så jeg ønsker veldig sterkt å delta for å faktisk kunne lære noe og for å ha en super kjekk helg sammen med alle de andre flotte menneskene som er der. Vis jeg skulle være så heldig å vinne ønsker jeg meg gjerne den rosa langarmede genseren og den nye tightsen som er helt sort 🙂
      Hilsen
      Helene
      Ha en fantastisk helg! Blir veldig inspirert av deg om hvor mye glede det er å fange opp i hverdagen av alle dine gode ord og styrke. 🙂

    21. Hei. Jeg fortjener å vinne fordi jeg trenger litt glam i hverdagen. Og det er jo klart at 2xu har lekkert treningstøy og det skulle man jo alltids trenge. 😃

    22. ååå! Såå sinnsyk gøy konkurranse!!
      Jeg har så innmari lysst å vinne for livet mitt er ganske kjipt for tiden etter at jeg
      flyttet til kr.sand. Jeg flyttet hit uten å kjenne noen, og kjenner fremdeles ingen folk her
      Så når vi bare har skole på torsdager blir dagene laaange kan du si! Det hadde vært helt supert
      med dette avbrekke:D Mest av alt så vil jeg overraske min beste venninne med denne premien-
      det hadde vært såååå gøy det!! 🙂 *Krysser fingrene*

    23. Jeg ønsker å vinne fordi jeg for tiden er student med lite penger, og elsker å trene. Treningstøyet hadde derfor vært utrolig fint, samtidig som et litt glamorøst avbrekk i hverdagen hadde vært helt supert:)

    24. Ønsker å vinne fordi jeg er stoooor fan av 2XU! Digger klærne derifra, får aldri nok ! 😀 Også har jeg kjempelyst til å dra på Vixen Blog Awards! Det må jo være litt av en opplevelse!

    25. Ønsker å finne fordi interessen mintrening og mote er avbrekket jeg trenger for å kunne fungere i hverdagen! Jobber knallhardt på skolen, og da er ingenting som er bedre enn å dra på trening i knallfreshe klær og ose selvtillit👌

    26. Hei! For en kul premie!
      Jeg ønsker å vinne fordi jeg hadde en tøff høst på skolebenken på høgskolen med mye motgang, og ønsker nå å komme igang med treningen igjen for å gi meg selv avbrekk av og til fra lesing. Da hadde nytt treningstøy hjulpet masse på veien mot mer energi og en lettere vår.
      Takk for den fine bloggen, er innom hver dag 😉

    27. Hei Kristine! Først, FOR en premie da 😀 #heltihundre. Jeg vil vinne fordi jeg er en aktiv bloggleser og en aktiv treningsjente. Jeg har lenge hatt lyst til å prøve 2XU treningstøyet, da det får haugevis med flotte tilbakemeldinger. Ulempen er at det er hakket for dyrt for meg den dag i dag. Jeg er en aktiv jente som trener 3-4 ganger i uka, men jeg burde absolutt hatt noe nytt tøy.. (tenker noen ganger at de på treningssenteret tenker at jeg bare har DEN t-skjorten 😛 Men jeg har jo et par jeg bytter mellom, men uansett er det en følelse jeg har. Haha). Det er jo også viktig å nevne at nytt treningstøy gir en utrolig motivasjonsboost og man vil bare komme seg på trening og bli enda freshere! Ha en fortsatt fin fredagskveld, eller nå er det jo strengt tatt lørdag allerede :O , derfor er det natta her nå. God natta 🙂
      [email protected]

    28. Hei Kristine 🙂
      Jeg vil gjerne vinne fordi jeg ikke prioriterer å unne meg fint nytt treningstøy selv, og denne frøkna kunne trengt litt ny treningsmotivasjon fra fresht nytt treningstøy!

    29. Jeg vil gjerne er med i trekningen 🙂 Grunnen tiø at jeg mener at jeg burde vinne er fordi jeg er en utrolig motivert jente når det gjelder trening, og det er noe av det beste i livet mitt. Jeg har aldri vært på liknende arrangementer før, så å oppleve noe slikt ville vært fantastisk. Til å trene så mye er det få jeg kjenner som vet om det, og det hadde vært kult å få med en venninne og fortalt ordentlig hvor mye trening betyr for meg.

    30. Jeg vil gjerne vinne fordi jeg ikke har råd til nytt treningstøy selv, og trenger litt motivasjon til å komme meg på trening 🙂

    31. Jeg vil vinne fordi jeg er en skikkelig treningsfreak som trener hele tiden, og beveger meg mye. Jeg syns også at Vixen Blog Award er en mulighet for å bli inspirert til å fortsette å blogge og ikke minst følge med på de bloggene som det blir snakket om. Det å se det hele live må være en helt fantastisk opplevelse!

    32. Jeg ønsker å ta med meg min beste venninne på en fantastisk kveld, fullsprekket med underholdning og fine folk! I alt skolemaset hadde det vært fint med et lite avbrekk. Bare ha det gøy vi to og ha tankene et annet sted for en liten stund. Samtidig som jeg elsker 2xu. Treningstøyet deres gjør det virkelig det beste! Kroppen får restuert godt etter hver treningsøkt og blodsirkulasjonen er god under og etter treningsøkten.

    33. Jeg er med, og jeg har lyst å vinne, fordi jeg har følgt med på bloggen til Kristin (styleconnection) fra starten av, og vil veldig gjerne se henne i virkeligheten! Hun er en stor inspirasjon, og er virkelig en person jeg ser opp til.
      I tillegg vil jeg vinne, fordi mine søsken har 2 xu tights, og skryter veldig mye over den- og siden jeg nylig ble skadet, og jobbet opp hele låret, vil jeg gjerne prøve den(siden du skriver det forebygger skader). Jeg vil veldig gjerne komme i god form, og trenger derfor noen gode og inspirende treningsklær, som gjør meg villig til å trene!

    34. Jeg vil gjerne vinne fordi da skal jeg dele premien med min fantastiske bestevenninne som som støtter meg gjennom tykt og tynt! Samtidig som jeg er tidenes bloggnerd hadde vixen blog awards vært en perfekte avkoblingen fra hverdagen! 🙂

    35. Åh, gud så fantastisk det hadde vært å vinne. Jeg har lyst til å vinne rett og slett for å ha noe å se frem til. De siste månedene har vært svært vanskelige for meg, følelser har vært nummet og jeg har vært deprimert. Følelsen av å ikke prestere på skolen er så vond, og dette avbrekket hadde vært en stor motivasjon for meg. Har også lyst til å ta med en som har hjulpet meg stort i denne tiden. Åh tenk så utrolig det hadde vært å vinne.. Håper du får en fin helg videre 🙂 Klem

    36. Jeg vil gjerne vinne fordi jeg digger klæra til 2xu, samtidig som det hadde vært UTROLIG(!) gøy å få være med på vixen blogg awards og få se mange av de jeg følger hver dag i virkeligheten! Pluss at jeg kunne overrasket venninnen min som alltid stiller opp for meg, og delt denne fantastiske opplevelsen med ho:D

    37. Jeg vil gjerne vinne da jeg tror dette ville blitt en over gjennomsnittet gøy kveld, for ikke å snakke om at jeg føler meg superfresh og komfortabel i klær fra 2xu! Hadde satt så stor pris på å få bli med på dette! Det hadde gjort dagen min 🙂 Og så gøy å få ta med en vennine. Alt er bedre når det deles. Dette hadde vært superinspirerende og en perfekt start på 2015!
      Ha en fin fredagskveld 😀

    38. Jeg har ingen spesiell grunn til å vinne, men gurimeg så deilig det hadde vært. Hvem vil ikke vinne når det er snakk om så fine premier 😀

    39. Jeg ønsker å vinne for å kunne overraske søsteren min som alltid er der for meg og støtter meg gjennom godt og vondt og ikke minst så er hun min trofaste treningspartner som blir med på trening grytidlig på morgenen selv om hun har fri! Så tror hun ville blitt utrolig glad for nye treningsklær og et lite avbrekk i hverdagen for det fortjener hun virkelig!

    40. Jeg vil gjerne vinne! Hadde trengt noen nye treningsklær og nå som jeg er midt oppi masteroppgaveskriving hadde det vært gøy å kunne pynte seg litt og gå ut på en spennende event til en forandring!

    41. Hei.
      jeg vil gjerne vinne så jeg har motivasjon til å komme igang med trening etter fødsel… da tenker jeg på klærbne fra 2xu. På onsdag har jeg termin med vår førstefødte. å da hadde detvært hærli med en gulrot i form av nye treningsklær 😀
      Trine 😀

    42. Hei og god kveld! 🙂
      Må først og fremst fortelle deg at du er en stor inspirasjon for meg på alle mulige måter. Du viser en enorm styrke tross tunge tider, noe som virkelig motiverer meg til å blir frisk. Har vist spiseforstyrrelse samt depresjon har de sagt.. Dette vil jeg jo ikke akuratt innse selv, men bruker jeg fornuften så er det vel sant.. Tunge tider og mye tanker som du sikkert har kjent på blir litt lysere når en ser mennesker som har klart å komme ut av slikt og blitt sterkere, som deg. Jeg håper og ønsker virkelig det samme. Helst med en gang, men det tar tid, og energi. Jeg øsnker på ingen måte å lage dette til et “stakkars meg” “jeg er syk” innlegg, andre mennesker er det jeg så og si prioriterer, ikke meg selv med det første.
      Et avbrekk i en veldig tankefull, treningsrelatert og lik hverdag hadde virkelig vært på sin plass nå hehe 🙂 Det å få lov til å få delta på Vixen Blog awards hadde jo rent vært en drøm hehe. Masse herlige og inspirerende mennesker! Må jo også legge til min kjærlighet for 2xu, bedre trenignstighster skal en lete lenge etter 🙂 Håper ikke denne kommentaren ble for lang. Og ønsker deg en flott kveld videre

    43. Jeg ønsker å ta med meg min gode venninne på date, Så kan vi fylles med inspirasjon fra alle de flotte bloggerne og for en kveld glemme vinter, kulde og snø.

    44. Jeg vil vinne av den enkle grunn at jeg er alt for sløv og glemmer å vaske treningsklærne mine! Trener hver dag men har aldri rene klær!

    45. e-post: [email protected]
      Jeg vil gjerne vinne da jeg nettopp har flyttet hjemmefra, og ikke har råd til noe såå dyrt som 2XU. i tillegg adde vixen blig awards vært en drøm å være med på 🙂

    46. Jeg vil vinne fordi det hadde vært utrolig deilig med et avbrekk fra hverdagen og en liten belønning for et langt og tøft 2014! Men det er i motbakke det går fremover og det har he bevist nå! 2015 er virkelig året mitt – jeg føler det på meg og jeg har fått mange positive tilbakemeldinger på det! Å vinne en slik premie vil gi meg enda mer motivasjon inn i det nye året, og jeg vil ta med min kjære søster som fortjener det minst like mye som meg! Nye teeningsklær skader heller ikke for en treningsglad jente som meg!😉 sååå kanskje jeg får gleden av å møte den sprudlende jenten som du er! 👌😀

    47. Jeg har så lyst til å vinne 🙂 det hadde vært perfekt å gi til min fine mamma som jeg så gjerne vil at skal begynne å trene med meg <3 Håper du har en kjempe fin kveld! Jeg gleder meg forresten til å se innslaget med deg på puls, håper det kommer snart 🙂

    48. jeg blogger jo ikke så hadde vært utrolig gøy å være på et sent bloggevent =) ikke minst å få nytt treningstøy. det gir gilede i hevrdagen =)

    49. Jeg vil gjerne vinne fordi jeg faktisk ikke har noen treningstights. Som fattig student har jeg ikke råd til å kjøpe nytt treningstøy for tiden, så jeg er nødt til å trene i joggebukse.
      Foruten din og kriweb leser jeg ingen blogger, men en fest er alltid gøy!

    50. Hei, jeg ønsker å vinne fordi jeg elsker å trene og nytt treningstøy vil være en kjempemotivasjon og oppmuntring 🙂 Dessuten hadde det vært en fin overraskelse å dele den kvelden sammen med venninna mi! [email protected]

    51. Hei!
      Å vinne hadde vore eit fantastisk avbrekk fra ein ellers monoton kverdag. Å vere sjukepleiestudent er utrulig kjekt, men fryktelig krevende, og eit friskt pust fra inspirerande bloggere som jobber hardt for det dei vil hadde vore veldig inspirerande! i tillegg har søstra mi bursdag, så det hadde vore veldig kjekt å kunne overraske ho med ei tur! Ellers trener eg mykje, og har ikkje 2xu fra før, så hadde vore kjekt å fått litt nytt i garderoben 🙂

    52. Åh, jeg ønsker veldig gjerne å vinne denne turen! Fantastisk opplevelse og et deilig avbrekk fra travel skolehverdag med ei god venninne<3 Den tightsen fra 2xu hadde vært utrolig bra å vinne og bruke til både styrketrening og joggeturer utover våren!

    53. Jeg har hatt lyst til å prøve 2XU utrolig lenge, så hadde vært supergøy å vinne 🙂 I tillegg hadde en tur for å se VIXEN blog awards vært skikkelig kult, og gitt litt ekstra piff i hverdagen!

    54. Hei, jeg har aldri prøvd produkter fra 2XU tidligere, og blir veldig glad om jeg får anledning til dette nå!
      Ha en god helg, og takk for fin blogg 🙂

    55. Jeg har veldig lyst til å vinne produkter fra 2XU, da jeg går sisteåret på ernæringsfysiologi, samt har nettopp etablert et firma. Legger mye energi i dette, og trening er derfor en god avkobling. Å vinne dette hadde satt smil om munnen min, idet jeg i tillegg aldri har vunnet noe.
      Ellers ha en fin dag videre 🙂

    56. Jeg blir glad hvis jeg vinner tightsen og t-skjorten fra 2XU, elsker jo det merket (selv om jeg har fått ødelagt to av dem, ødelagt i livet og høl rumpa…), men billettene hadde vært helt fantastisk å vinne. Å møte bloggerne (møte deg, særlig) hadde vært utrolig koselig. Møte dere og prate litt, bare å hilse på dere hadde vært utrolig kult. Jeg hadde tatt med meg en god venninne eller tvunget kjæresten min og hatt en fantastisk kveld og kost meg masse. Det hadde bare gjort meg utrolig glad hvis jeg hadde vunnet denne konkurransen og det gir et lite avbrekk i den hektiske uken som ellers er litt grå og kjedelig. Er ikke noe vintermenneske og blir litt slapp og trøtt, orker ikke å finne på så mye ellers og da blir det veldig tungt å vente på sol og glede. Jeg jobber ganske hardt og har nettopp utdannet meg som personlig trener gjennom Active Education og har jobbet siden før jeg var ferdig med masse spennende mennesker. Men som sagt, det er jo tungt iblant, og kunne trengt en liten oppmuntring.
      Jeg vil også si til deg, Kristine, av alle bloggerne, at du er en så fantastisk person som hadde vært så koselig å møte, i hvert fall hatt muligheten til det. Du er så inspirerende i måten du er på, som et solskinn, og jeg smisker overhode ikke. Har sett at du har likt en del bilder på instagrammen min (@ptmuffinspirate) og føler vi er like på mange punkter. Jeg klikker meg inn på siden din hver dag, gleder meg til å se tips og nye oppskrifter, og se hva du gjør i hverdagen 🙂 Jeg har lenge tenkt på å skrive en slik kommentar, men vet ikke om du ser det, men nå håper jeg du tar en liten kikk og ser hvor mye du påvirker de menneskene rundt deg, på der hjemme og her på nettet. Jeg overdriver virkelig ikke. Jeg snakker fra levra!:-D
      Trener forresten en hel del og og er jo som sagt personlig trener, så et fresht nytt antrekk gjør seg jo alltid godt 🙂

    57. Hei, Kristine! 🙂
      Har veldig lyst å vinne siden jeg klarte å falle på isen forrige uke å lage hull i kneet
      på den nye 2XU-tightsen jeg fikk til jul. Dette er utrolig kjipt, da det er desidert
      min favoritt treningstights! Hadde også vært veldig artig å kunne ta med
      besteveninnen min som nettopp fylte år på Vixen Blog awards!
      Ha ei god helg, hilsen trofast leser 🙂

    58. Jeg vil gjerne vinne fordi jeg trenger nytt treningstøy, går gravid nå så viktig for meg å komme igang med trening igjen etter fødsel – trener fortsatt i graviditeten 🙂
      God helg

    59. Jeg har ingen spesiell god grunn til at jeg skal vinne annet enn at jeg har veldig lyst. God helg 🙂

    60. Jeg hadde blitt kjempeglad for å vinne treningsprodukter fra mitt yndlingsmerke innen treningstøy, trenger en oppmuntring og god start på å starte å bygge opp igjen formen etter andre runde med tretthetsbrudd og tilsammen over 4 mnd på krykker..:/ 2XUs produkter har bidratt til å holde meg skadefri som løper tidligere!
      PS. Fortsatt fortjener du prisen for beste trenings/livsstilblogg!

    61. Både trening å lese blogger som har med livsstil å gjøre en favoritthobbyen min i hverdagen 🙂
      Bloggere som skriver om helse, kosthold og trening motiverer meg og det skapes masse glede og inspirasjon hos meg.
      2XU er favoritt klesmerket mitt når det kommer til treningsklær, jeg føler virkelig de leverer opp etter hvordan virkelige gode treningsklær skal være, både til kondisjonstrening og styrketrening, inne og utetrening. De gjør så jeg presterer bedre på trening ved at for det første klærene ser super freshe ut, og for det andre så gir de god støtte, hindrer i stor grad muskeltrøtthet og gir raskere restitusjon og har den beste passformen jeg har kjent på treningsplagg.
      Hadde vært så utrolig gøy å kunne få være med på Blog Awards, der jeg skal ta med meg bestevennen min som også er like bloggfan og treningsfreak som det jeg er.
      Klem Fride

    62. Jeg ønsker å vinne på grunn av at jeg trenger et avbrekk fra hverdagen. Hverdagen er både god og vond, og det er så lett å havne i autopilot. Nå for tiden går jeg både uten stipend og jobb, og tar meg ikke råd til noe utenom å bare være. haha, hørtes deprimerende ut, men det er ikke synd i meg!
      Jeg hadde likt å få reise på vixen, og HALLO så glad jeg hadde blitt for 2XU da det sånn ca ligger nederst på prioriteringslisten min for tiden!

    63. Vil jo gjerne vinne fordi jeg virkelig digger 2XU. Klærne deres er utrolig behagelige og funksjonelle, er så deilig at jeg aldri trenger å dra tightsen opp når jeg er ute og løper. Den har desverre blitt veldig, veldig slitt, så ønsker meg gjerne noe nytt og fresht 😀
      God helg!

    64. Jeg har veldig lyst å vinne fordi dette hadde vært et perfekt avbrekk i en ellers litt kjedelig hverdag nå etter jul! Er tilbake i studiebyen og stanger virkelig hodet i veggen med denne masteroppgaven. Blir gående rundt med konstant dårlig samvittighet straks jeg ikke jobber med den..
      Og; 2XU er jo alltid kjekt å få! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg