YT DRIKKEYOGHURT

Dere har nok allerede hørt om YT produktene til Tine.
YT drikkeyoghurt har kommet på markedet igjen :grin: Disse finnes i to smaker; bringebær og banan / pasjonsfrukt.
I en flaske får du 3,6 gram kostfiber, 12 gram proteiner, omtrent halvparten av ditt dagsbehov for vitamin B12 og en tredjedel av dagsbehovet for kalsium, fosfor og jod.
Produktet er utviklet i samarbeid med ernæringsavdelingen på Toppidrettsenteret og skal gi den energi man trenger før en treningsøkt.


Akkurat nå kjører YT en nyttårsutfordring.
Tren 25 treningsøkter på 90 dager.
Er du med?

I hver drikkekyoghurt er det også en kode du kan registrere her.
YT har massevis av spennende premier på lur, derav gavekort hos G-sport på inntill 5000 kroner.
Du kan vinne både ved å være med på nyttårsutfordringen og ved å registeret koden i flasken din.
Så langt er 6532 nordmenn (denne oppdaterer jeg) med. Heng deg på!

De siste ukene har jeg testet YT drikkeyoghurt.
Min favoritt var absolutt bringebærsmaken. Denne er veldig god og jeg liker den tykke konsistensen.
Jeg synes dette var et smakfullt og mettende alternativ når jeg er ute på farten og trenger påfyll. Om jeg ikke drikker hele yoghurten, er falsken og korken såpass stabil at den holder seg i vesken hele dagen uten å søle.
I dag tok jeg en drikkeyoghurt før en lett treningsøkt. Det var noen timer siden jeg hadde spist, og da hjalp det godt på energinivået med næring før trening!

Kristine

6 kommentarer
    1. Jeg har faktisk allerede meldt meg på. Synes det er gøy med noen sånne konkurranser. God helg =)

    2. Kan jeg spørre deg hva du synes om det nye coveret til det nye shape up, med Eirin Kristiansen på forsiden? Det har fått mye kritikk for å ha fokus på undertøy fremfor trening. Selv plukket jeg det opp og kjøpte det fordi jeg syntes de hadde en sunn forsidepike!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg