DAGENS GLADE

Hei dere :grin: 
Håper de av dere som nyter vinterferien, koser dere til det fulle. Er du ikke så heldig at du har ferie, håper jeg du nyter dagene likevel. Det er mildere i luften og det føles som vi går mot vår. Det er deilig!
Jeg har dessverre fått litt komplikasjoner etter sykehusoppholdet forrige uke og blitt dårligere. Shit happens! Nå går dagene utrolig sakte og jeg gleder meg til å være ved mine fulle fem igjen. Snart! Jeg krysser fingrene.

Dagens glade var denne pakken fra iHerb. Som jeg elsker iHerb pakker!
Questbar Smores
Jeg tror dette er en av favoritt questbarene mine!
Bee pollen
Søte små superbiter fulle av energi og næring. Jeg bruker bee pollen over grøt, i smoothies, kesamblandinger, yoghurt og lignende.
Coconut chips
Kjempe gode kokoschips med sjokoladesmak.
Hemp frø
Sunne små frø med høyt omega3 innhold. Disse bruker jeg også over grøt, kesamblandinger, yoghurt og lignende.

Bruk gjerne koden min OKE701 om du handler på iHerb. Da får både du og jeg rabatter.

Ha en fortsatt fin dag :grin: Vinterferie eller ei.

Kristine

14 kommentarer

Siste innlegg