GOD MORGEN


Riktig god og tidlig lørdagsmorgen dere!
Jeg sitter her med kaffekoppen min og titter gjennom instagram mens jeg forsøker å våkne. 
Hvert øyeblikk går turen til Larvik. Jeg skal nemlig på Kostholdskonferansen 2015 hvor det blir foredrag fra Annika Dahlqvist, Tone Glestad, Erik Hexenberg, Niels Christian Geelmuyden, Kenn Hallstensen og Sofie Hexenberg. Deretter skal vi ut å spise lekre Becks Brasserie.
Jeg gleder meg! Dette blir en innholdsrik og spennende dag.

Ha en herlig lørdag :grin: 

Kristine  

16 kommentarer
    1. Erica:
      Det er så kjekt med litt påfyll av inspirasjon og kunnsap i ny og ne. En kjempe dag 🙂
      God helg Erica 🙂

    2. Tina:
      Det blir ingen eget innlegg om konferansen. Det er så mye å si at det er vanskelig å få ned i ett innlegg. Anbefaler deg å melde deg inn i kostreform. Her er det masse fin informasjon 🙂

    3. lykkebobla:
      Ja, jeg har lest den. Han er morsom å høre på. Henger nok sammen med at han også er komiker. Han får selv de kjedligste ting til å bli spennende 🙂

    4. Der ville jeg ha vært også..tror det er flere bra foredragsholdere der. Har du lest boka til Geelmuyden ? (sannheten på bordet ) Veldig bra bok, men det får du nok vite alt om i dag 🙂

    5. Skulle gjerne vært der jeg også. Håper du blogger om det etterpå 🙂
      Ha en fin dag, fina!

    6. God lørdagsmorgen til deg, Kristine 🙂 Ønsker deg en innholdrik og fin dag! Spennende med kostholdskonferanse 🙂
      Kos deg så mye! 🙂

    7. Ahh, den konferansen skulle jeg gjerne vært på! Ha en kjempefin og givende lørdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg