LYD PÅ ØRET

Jeg er, som veldig mange andre, avhengig av musikk. Spesielt på trening men også ellers i hverdagen.
God lyd er da viktig. Jeg har brukt mange kroner på øretelefoner og høretelefoner de siste årene!
Den siste tiden har jeg testet ut Studio Klang.

Studio er et livsstilsmerke som lager elegante øretelefoner og tilbyr studiokvalitet for en tredjedel av hva de ville ha kostet i butikken.
Jeg er utrolig fornøyd med mine høretelefoner! Lyden er mye bedre enn hva jeg tidligere har vært borti, den minner om lyden i gode høretelefoner! I tillegg sitter ørepluggene veldig godt og jeg elsker designet. Hvitt og gull er lekkert!
Du får 15 % rabatt hos studio.se ved bruk av koden dedication15.

Jeg har lyd på øret omtrent hele dagen!
For tiden er dette noen av mine favoritter:
– What Kind Of Man – Florence + The Machine
– I Wanna Dance With Somebody – Whitney Houston
– Rebel Heart –  Madonna
– Turn Down For What –  DJ Snake & Lil Jon
– Love Me Like You Do – Ellie Goulding
– The Way You Making Me Feel – Michael Jackson
– Living For Love – Madonna
– Fångad Av En Stormvind – Carola
– Rå – Alejandro Fuentes 
– Sugar – Maroon 5
– FourFiveSeconds – Rihanna & Kanye West & Paul McCartney
– Energy – Drake
– Go Hard Or Go Home – Wiz Khalifa & Iggy Azalea

Har du noen favorittlåter for tiden?
Nye sanger på spillelisten får meg alltid til å trekke på smilebåndet :grin: 

Kristine 

14 kommentarer

Siste innlegg