BANAN ICE POPS

Tusen hjertelig takk for alle bursdagshilsner i går 
Jeg gjorde faktisk ikke noe spesielt i går. Feiringen blir finner sted til helgen på Farris Bad. Da blir det avslapping, massasje, spa, tre retters middag, overnatting og champagne. Det blir stas. Som jeg gleder meg!


Etter middag i dag var jeg sugen på noe godt.
Jeg hadde lyst på is, men fryseren var tom!! 
Da ble det banan ice pops, eller bananispinner.
Jeg har laget noe lignende før, og det er jo så godt!
Veldig enkelt, veldig godt og veldig sunt :grin:  Det liker jeg! 

Banan ice pops

Bananer
Mørk sukkerfri sjokolade
Nøtter eller annet å strå oppi, jeg brukte pistasjnøtter og sjoko-kokos chips

Del bananen i to. Stikk en pinne, sugerør eller kniv inn i enden av bananen. 
Smelt sjokoladen og ha over bananen. Topp med nøtter eller annet godt.
Sett i fryseren i minimum 2 timer.
Dette faller i smak hos liten og stor. Nyt!

Kristine 

10 kommentarer
    1. Siri C:
      Tror det blir en kjempe helg 🙂
      Å, om magen ikke er så begeistret for banan, kan du for eksempel bruke Sharon eller mango. Det blir også super godt 🙂

    2. Så herlig med spahelg! Skjønner godt at du ser fram til feiring og helg nå hvertfall 🙂 Kos deg masse! <3
      Forresten - bananisen så veldig god ut! Desverre så tror jeg ikke magen min er så begeistret for banan :-/

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg