NY SVEIS

For noen dager siden var jeg hos frisøren.
Denne gangen var det også Noushin hos Noushin Beauty Center som behandlet meg. For en herlig dame! Uansett humør, får du alltid et smil om munnen av å være i nærheten av henne. Ikke bare er hun dyktig i jobben sin, hun har i tillegg en utrolig sjarm og utstråling!


Noushing Beauty Center ligger rett ved Nasjonalteateret i nye lyse og lekre lokaler.
De tilbyr en rekke behandlinger. Alt fra vipper og negler, til klipp og styling.
Følg gjerne dem gjerne på Facebook her.

Her er håret mitt før vi starter.
Som dere ser har jeg både ettervekst, ujevne farger og veldig slitte tupper. Det er en god stund siden jeg har vært hos frisøren!


Slik så det ut etterpå. Ble det ikke lekkert?
Først ble håret stripet med min naturlige farge, som er mørk blond, deretter ble de slitte tuppene klippet bort. Tilslutt ble det vasket og tørket med hårføner.


Jeg er virkelig super fornøyd! Håret er frisk og raskt igjen.
Det er utrolig deilig å ha en jevn hårfarge uten ettervekst og slippe de slitte tuppene som hele tiden floker seg opp.
Jeg vet ikke med dere, men jeg elsker slike dager hvor jeg blir dullet med og freshet opp. Jeg føler meg som et nytt menneske, flott og fin :grin:

Hver 21 bestilling som blir bestilt hos Noushing her, uansett behandling, får 50 %.

Kristine

20 kommentarer

Siste innlegg