PÅSKEOPPSKRIFTER

Hei dere, og riktig god påske!
Nå er påskedagene her for fult :grin: Med det kommer også påskefrokost, påskeegg, påskegodt og annen påskehygge.
Jeg personlig synes ofte det kan bli i overkant mye sukker og liker å ha sunnere varianter på lur. Jeg nyter påskeegget mitt fullt av vanlig godis, sjokolade og annet snop og en dessert her og der, men slår også til med noen sunnere varianter iløpet av påskeuken.
Her er noen av mine favorittpåskeoppskrifter på sukkerfri og sunn påskegodt.
Håper du finner noe som frister.


Appelsinfromasj med appelsingele


Proteinrik marsipan med appelsin og sjokolade


Suksessterte


påskesjokolade med smak av appelsin


Påskemarsipan overtrukket i sjokolade


Proteinrik marsipan alla påskeegg


Appelsinfromasj


Påskemuffins med appelsin


Hjemmelaget daim


Påskemuffins med vaniljesmak

Ha en riktig så god skjærtorsdag og en fantastisk påske!
Nyt dagene og ta vare på de du er glad i. 

Kristine 

6 kommentarer
    1. åh, her var det mye godt og fristende. Selv har jeg stappa i meg flere (eller vi sier mange ) kakestykker i dag…det var riktig nok av den sunne variantene, men allikevel tror det blir et par dager uten påskegodt nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg