LITT FRA IDAG


Dagen min startet med en tur med denne karen.
Når klokken ringte hadde jeg fryktelig liten lyst til å komme meg opp av sengen. Men jeg hadde sagt ja til å ta morgenturen, og da var det bare å komme seg opp.
Det ble en morgentur på 45 minutter. Det kaller jeg en bra start på dagen!


En favoritt for tiden er cottage cheese med kesam eller gresk yoghurt, frukt, bær og nøtter.
I dag var intet unntak!
Jeg fylte bollen med Lindahls gresk yoghurt, toppet med cottage cheese. mango, ananas, grapefrukt, bringebær og cashewnøtter. Et dryss kanel hører også med.


Jeg har sittet en del på buss i dag, til og fra møter. Og det er fryktelig kjedelig!
Er det noen som har gode tips til hva man kan gjøre for at kjøretiden skal gå fortere? Musikk er et must, men det hjelper ikke så mye. Spesielt ikke når jeg har lyst til å danse og synge med, ikke sitte stille med munnen lukket! 


Ellers så har jeg spist x-antall Questbars.
Etter å ha vært noen uker på Cinnamon Roll-kjøret, har jeg nå dilla på denne, Choco Brownie.
Når det kommer til barer, er jeg en periodespiser. Jeg forelsker meg i en smak og spiser masse av denne noen uker, så går jeg lei og hopper over til neste smak! 

Nå er det på tide å sette igang med middagen. I dag blir det hel Holte kylling med søtpotet og grønnsaker.
Ha en god torsdagskveld :grin:

Kristine

18 kommentarer

Siste innlegg