BRYN FIX


I går var jeg en tur hos Noushing’s Beauty Center, som ligger kun et stenkast fra Nasjonalteateret.
Jeg er ikke den som er flinkest til å ta vare på utseende mitt på egenhånd og trenger en hjelpende hånd. Det å skjemme seg selv bort,  gjør underverk for selvfølelsen!


Det er omtrent ni måneder siden jeg sist fikk fikset brynene mine. 
Hver gang jeg prøver meg på dette selv, blir det katastrofe. Fargen blir alt for mørk, formen blir rar eller så blir brynene ujevne. Derfor er dette noe jeg setter bort, så vet jeg at resultatet blir bra.
Noushing, som driver Noushing’s Beauty Centerstod for behandlingen min; farging, threadning og forming av bryn. 

Formen på øyenbrynene har mye å si for utseende ditt. De fungerer som en ramme for ansiktet. 
Med velformede bryn kommer ansiktstrekkene og øynene tydeligere frem. Du ser mer opplagt og yngre ut.

Følg gjerne Noushing’s Beauty Center på facebook her og instagram her.

Her ser dere prosessen underveis.
På bilde nummer en er det mine naturlige bryn. De er lyse, har ingen form og de to forskjellige brynene er ulike.
På bilde nummer to har jeg fått farge på.
Bilde nummer tre viser brynene etter at fargen er tatt av, de er lett klipt og threading har blitt gjennomført. Lurer du på hva threading er, kan du lese under.
På bilde nummer fire de siste hårene nappet ved hjelp av pinsett.
Bilde nummer fem viser siste finish. Det er børstet igjennom brynene og lagt en lys farge rett under brynskanten for å få dem enda mer fremtredende.

Threading er en metode for å fjerne hår.
Det kan brukes i hele ansiktet, men er mest brukt til bryn. Ved threading bruker man en bomullstråd til å fjerne hårene. Alle de små og selv “usynlige” hårene blir borte og resultatet gir pene og rene linjer. Dette er en skånsom måte for huden og gjør at hårene som vokser ut igjen er myke og fine.

 Produktene som ble brukt.
Fra høyre; vippebørst, pinsett, vippesaks, øyenskygge til under brynene, q-tips, øyenskyggekost, farge til brynene og bomullstråden til threading. 


Slik så det ut da jeg kom hjem og brynene hadde fått satt seg litt.
Det er akkurat som om hele ansiktet har fått et løft og jeg ser freshere og mer velstelt ut :grin:
Jeg er storfornøyd! 

Kristine 

20 kommentarer

Siste innlegg