DAGENS FRA IHERB

God onsdag herlige sjeler.
Tusen hjertelig takk for alle hyggelig ord i går. Akkurat nå svever jeg på en lykkesky. Jeg går rundt å smiler, hopper og slår armene rundt meg!
Ikke nok med at jeg er blitt friskmeldt, solen skinner og temperaturen stiger :grin: Å, så utrolig deilig! Det er vel flere enn meg som blir i ekstra godt humør på slike dager? Jeg er sikker på at vi går en herlig vår i vente!


V. skrev i går at jeg burde feire med en shoppingrunde på iHerb. Da passet det jo perfekt at jeg fikk en herlig herlig pakke derfra i dag.
Kun gode gamle favoritter!
Questbar chocolate chip cookie dough
Jeg tror dette er favorittsmaken min.
Extra virgin coconut oil
Kokosolje brukes hele tiden tiden til det meste. Alt fra matlaging til kroppskrem.
Hemp hearts
Hempfrø. Sunne og gode med høyt innhold av omega3.
Atkins caramel nut chew bar
Denne baren minner veldig om snikers. Jeg spiser fort for mange!

Om du bestiller på iHerb må du gjerne bruke koden min OKE701.
Da får både du og jeg rabatter. 

Kristine ♥ 

20 kommentarer

Siste innlegg