PÅSKEBUKETTEN


Plantasjen er søndagsåpen og jeg har vært en tur for å ordne årets påskebukett.
Jeg mikset sammen med hvite og gule tulipaner, samt gule roser. Vips så hadde jeg en stor og lekker påskebukett. 
Friske blomster er virkelig en stor favoritt hos meg. Det frisker opp rommet og gir gledet i sinnet. 
I kveld blir det middagsgjester og hygge. Da skal buketten stå fint på spisebordet!

Beklager at bildene er litt dårlige.
Kameraet var tomt for batteri i dag og mobilen har måtte stå til bruk. 


Håper solen skinner like fint hos deg som hos meg. Solskinn gir godt humør!
God søndag skjønninger :grin:

Kristine 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg