BURGERPØLSE


Det er en stund siden jeg har kommet med et middagstips. Det er rett og slett fordi jeg ikke har laget så mye middag selv i det siste.
I dag var jeg ikke bedt bort og måtte stå for middagen selv.
Etter mange gode påskemiddager, ville jeg ha noe enkelt. Det ble disse burgerpølsene av karbonadedeig.
Kjempe godt, enkelt, sunt og raskt!

Burgerpølse
Til 1

200 g karbonadedeig, 1 hvitløksfedd, salt og pepper.
Finhakk hvitløken og bland den inn i karbonadedeigen sammen med salt og pepper. Form til to pølser. Stek på middels varme i en panne i to til tre minutter på hver side.
Jeg steker i litt smør.

Server gjerne med salat og stekte poteter.
Stekte poteter lager du enkelt ved å dele poteter i biter, krydre med ønsket krydder, jeg bruker salt, pepper, chili og hvitløk, og steker på 225 grader i cirka 30 minutter.
Så er det bare å spise og kose seg!

Nå skal siste påskedag nytes med et godt glass vin.
Ha en fortsatt god andre påskedag :grin:

Kristine ♥ 

8 kommentarer

Siste innlegg