BECAUSE I’M HAPPY


I dag er jeg rett og slett super happy!
Som dere vet har jeg slitt en del med hjerte det siste året. Hver gang pulsen har blitt en smule høy, har jeg svimt av. Derav har jeg også hatt treningsforbud og genrelt måtte ta det mye med ro. Jeg har vært til utallige undersøkelser og det har blitt konstatert at det ikke er noe farlig. Det er rett og slett stressrelatert.
Nå har jeg blitt klarert helt frisk :mrgreen: 
Det føles helt fantastisk! Ubeskrivelig godt faktisk! 


Jeg har ikke ord. Nå skal jeg bare kruse inn lykkeruset resten av kvelden.
Smil! 

Kristine ♥ 

22 kommentarer
    1. Tusen hjertelig takk dere. Jeg sender en stor og varm klem til dere alle <3
      Det føles så godt. Gleder meg til å skrive mer om trening igjen! 🙂

    2. Marianne N:
      Uff, Marianne. Godt at du er på bedringensvei. Håper det løser seg helt for deg 🙂 Jeg krysser fingrene.

    3. Nå ble jeg glad, Kristine! Ingen fortjener dette mer enn du 🙂 Nyt dagen! Stor klem <3

    4. Du stråler! Kjenner jeg blir genuint glad på dine vegner, gud så ufattelig bra at det har løst seg 🙂 Du får feire med en heftig Iherb handel 😛

    5. Så bra! Gratulerer 🙂
      Du ser strålende ut også. Ser ut som du har det bra 🙂

    6. Off det slet jeg også med, måtte operere inn en reveal i brystet for å hele tiden ha kontroll på hjertet og besvimelser! Føler meg mye bedre nå men ikke friskmeldt enda! Men veldig kjekt å lese at du er det og gratulerer med det 😀

    7. Så fantastisk å høre! Dette fortjener du mer enn noen andre <3 <3 Endelig kan noe gå veien for deg også!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg