TRENING, MIDDAG OG TIPS

Jeg har hatt en helt herlig mandag så langt :grin:
Håper du har hatt det samme!

I ettermiddag fikk jeg inn en god treningsøkt.
6 kilometer på møllen og styrketrening på mage og skuldre.

Kondisjon:
– 0,5 km gange, som oppvarming
– 5 km løping
– 0,5 km gange, som nedtrapping

Styrke:
– Planke
2 sett * 1 minutt
– Skulderpress med manualer
3 sett * 6 -8 repetisjoner
– Benhev / kapteinens stol
3 sett * 12 repetisjoner
– Sidehev
3 sett * 10 repetisjoner


Mandagsmiddagen var spesielt god. Hjemmelagde kjøttboller fylt med mozzarella, sjysaus, fullkornspasta og grønnsaker.
Denne gangen følte jeg virkelig ikke at bildene fikk frem smaken, for dette var godt godt godt!!

Fylte kjøttboller
Til 2

400 g karbonadedeig
Salt
Pepper
100 g mozzarella

0,5 dl vann
1 ss soya saus

Ønsket mengde fullkornspasta
1 brokkoli

Mos krydderet inn i karbonadedeigen. Del i 6 emner. Form kjøttboller og stikk en mozzarellabit i hver bolle.
Stek kjøttbollene på middels varme i en panne i cirka 3 minutter på hver side.

Når du tar ut kjøttbollene tilsetter du 0,5 dl vann og 1 ss soya saus i pannen. Væsken fra kjøttbollene, vann og soya saus lager en god sjysaus.

Kok pasta etter anvisning på pakken.
Skjær brokkoli i biter og kok i 3 -4 minutter.
Server.


Og et tips helt på slutten. 
Nå er det Mid Season Sale hos X-life her. Det er opp til 75 % rabatt på en mengde kosttilskudd, treningsutstyr og treningsklær! 
Under kan dere se noen av mine favoritter.  

 

1. Kari Traa sportstopp   //   2. Reebok t-skjorte   //   3. Kari Traa tights   //   4. Frekkas brustabletter   //   5. Röhnisch Shape tights   //   6. Dcore sportstopp   //   7. Casall topp   //   8. Omega3 selolje

Kristine ♥ 

14 kommentarer
    1. Ragnhild:
      Jeg har ikke smakt den med appeslinsmak, men Nanox Bcaa er kjent for å ha ok smak.
      Håper du blir fornøyd 🙂

    2. Du med dine utrolig fristende bilder, jeg blir så sulten av å se på de. Herligfred den osten mellom kjøttbollene ser jo såååå digg ut.

    3. Så deilig ut 🙂
      Jeg bestilte akkurat en ny treningstights, og endelig har jeg snart en fra better bodies 😀 Også skal jeg prøve ut Bcaa fra nanox med appelsin-smak. Håper den smaker godt, og gir resultater 🙂

    4. For et inspirerende innlegg! Jeg har kjøttfarse liggende i fryseren, så jeg tror sannelig jeg skal lage slike kjøttboller en dag 🙂 Takk for tips!

    5. #inspo
      Blir skikkelig inspirert av å lese sånne innlegg som dette, haha!
      Gjerne sjekk ut bloggen min, ha en fin dag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg