SUSHIKVELD & BAKETILBUD

God fredag dere!

I dag hadde jeg en god styrkeøkt.
Jeg skal ærlig innrømme at jeg synes det er kjedelig å trene styrke for tiden. Jeg er blitt veldig svak etter at jeg har vært syk og borte fra treningen. Nå løfter jeg bare en tredjedel av de vektene jeg løftet før pausen! Sånn er det! Jeg må bare ta meg selv i nakkeskinnet og komme meg igjennom denne trege opptreningsprosessen. Forhåpentligvis kommer jeg fort tilbake.

Økten i dag så slik ut:
– Nedtrekk
4 sett * 8 -10 repetisjoner
– Frontbøy
4 sett * 6 -8 repetisjoner
– Stående roing 
3 sett * 8 -10 repetisjoner
– Leg extension
2 sett * 12 repetisjoner


I kveld gadd jeg rett og slett ikke lage middag og bestilte sushi.
Det er sushikveld :grin:
Sushi, et glass vin og film er det som står på planen.
For min del blir det nok ganske tidlig i seng etter det. Jeg har vært en levende zombi i dag!


Dette er absolutt favorittenmaten min. Jeg kunne nok levd på sushi!
Jeg bestilte familiemenyen på BambusSushi. Vi er to og spiser lett denne porsjonen. Det hender relativt ofte at vi også bestiller soft shell crab. Det er favoritten min og vi får alltid plass til mer sushi!  


Jeg vil også tipse dere om at det er baketilbud akkurat nå hos FitnessKost.
Det er 20 % på alt fra FunksjonellMat. Det får en bakeglad sjel til å smile!


Ting jeg alltid har på kjøkkenet er:
Cake in a cup
Da har man en sunn kake på to minutter!
Sukringold
Brunt sukker som kan brukes til det meste.
Mandelmel
Brukes i bakst, alt fra brød til kaker. 
Vaniljepulver
Økologisk vaniljepulver som gir en kraftig vaniljesmak. 
Kokosmel
Brukes i bakst, alt fra brød til kaker. 
Ostekakemiks
Ny og god kakemiks, uten gluten og sukker.
Brødmiks
Ferdig brødmiks. Tilsett kun vann. 
Sukrinsjokolade
Sjokolade søtet med sukrin. Finnes både med og uten nøtter.
Sukrinmelis
Brukes der du vanligvis bruker melis, for eksempel i glasur. 
Kakemiks
Gluten og sukkerfri kakemiks. Kjempe god!
Fiberfin
Kan erstatte mel i bakst og gjør at baksten blir mer fiberrik. 

Kristine ♥ 

10 kommentarer
    1. Hørtes ut som ei fin treningsøkt det der..her er det null trening bare en spasertur i ny og ne :))
      Sushi er kjempegodt og dette så fristende ut :)) God helg :))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg