www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

DAGENS LPEKT

  • 23.04.2015, 15:01


I dag hadde jeg en super lpekt.
Enodrfinene brustet og jeg flte at jeg virkelig strlte etterp:grin:Helt fantastisk herlig!


Dagens lpekt var av den morsomme sorten.

- Oppvarming
1 kilometer. Start rolig og kt farten gradvis
- Intervalldelen
2 * 800 meter i rask intensitet med halve distansen, da 400 meter, pause med rolig intensitet mellom intervallene
2 * 600 meter i rask tempo med halve distansen, 300 meter, rolig intensitet
2 * 400 meter i rask tempo med halve distansen, 200 meter, rolig intensitet
2 * 200 meter i rask tempo med halve distansen, 100 meter, rolig intensitet
Jeg lp intervallene p 12 km/t og gikk p 7,5 km/t i pausen.
- Nedtrapping
0,5 km rolig intensitet


Tiden fly virkelig unna under denne lpekten.
Prv den gjerne selv og si hva du synes:grin:
Hper du har hatt en god treningskt i dag.


Krisitne

karoline solsvik

23.04.2015 kl. 15:13
Some day! .. gleder meg til jeg kan lpe igjen!

Linda

23.04.2015 kl. 16:12
s digg. Skal prve kta :-)

Caroline

23.04.2015 kl. 17:11
hei! Jeg skjnte ikke helt... F.eks. 2x800m; lper man frst 400m p 12km/t, deretter 400m p 7,5km/t, og gjentar s dette fr man gr videre til neste intervall? :)

Kristine

23.04.2015 kl. 17:23
Caroline:
Hei du.
Nr det er 2 * 800, lper du 800 to ganger. Ogs er det halve lengden pause, alts 400 meter.
Alts frst lper du 800 meter p 12 km/t, s gr jeg 400 m i 7,5 km/t, lper 800 m i 12 km/t og gr 400 m i 7,5 km/t. S er det over p 600 m. Lper 600 m, gr 300 m, lper 600 m, gr 300 m. Deretter er det 400 m.
Skjnte du det n? :)

Kristine

23.04.2015 kl. 17:23
Linda:
Moro variere lpektene :)

Kristine

23.04.2015 kl. 17:23
karoline solsvik:
Det er mye annet gy man ogs kan gjre, heldigvis Karoline :)

Caroline

23.04.2015 kl. 18:37
Jepp, takk for oppklaring :)

Silje

23.04.2015 kl. 20:34
Det s ut som en annerledes lpetrening =) Takk for inspirasjon.

Kristine

23.04.2015 kl. 22:23
Silje:
God lping Silje :)

Kristine

23.04.2015 kl. 22:23
Caroline:
S bra. Bare hyggelig :)
Ingenting er bedre enn en god treningskt, spr du meg! Jeg lper mye intervaller, men har blitt ganske lei av lpe de samme gamle hver gang. Denne intervallen har jeg aldri prvd fr, s den har jeg tenkt til prve senere i kveld :-) Tusen takk for et godt tips, jeg hper jeg fr like stor glede av den som du gjorde!

Ha en fortsatt fin dag :-)

Kristine

28.04.2015 kl. 17:36
Tiril:
For en kjempe hyggelig kommentar. Tusen takk Tiril.
Hper du fr en super lpekt :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits