hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

SKULDRE, MIDDAG OG DESSERT

  • 28.04.2015, 17:38


God tirsdag!
Hper dere har hatt en virkelig god start p uken.
Uke atten. Start mai. Snart sommer. Hurra!


Jeg var s gira fr dagens treningskt. Jeg gledet meg nesten latterlig mye!
I dag var det hovedsakelig skuldre som stod p planen, noe som trolig er min favoritt muskelgruppe. En skikkelig god og kjapp treningskt!

kten s slik ut:
- Sittende arnold press
3 x 8 repetisjoner
- Opptrekk
3 x 10repetisjoner
supersett med
- Sidehev
3 x 12repetisjoner
Benkpress
3 x 8repetisjoner


Vel hjemme ble det denne gode middagen.
Biff med ovnsbakt grnnsaker, potetskiver og avokado.

Jeg skar poteter i skiver, la de p en bakeplate og hadde over salt, pepper og hvitlkskrydder. Ved siden av potetene la jeg noen rosenkl og en tomat delt i to. Inn i ovnen p 225 grader i 25 minutter.
Nr potetene og grnnsakene nrmer seg ferdig, stekte jeg biffen.
En god klatt Rros smr - det beste og sunneste smret, gr i pannen. Biffen krydrer jeg med salt og pepper fr jeg steker den i 1 -2 minutter p hver side p nok s hy varme.
Til slutt skar jeg en halv avokado i skiver. S var middagen klar!


Og dessert m man selvflgelig ha. I hvert fall jeg!
I dag ble det sjokoladeproteinfluffkrem.
Phu, der jeg fant jeg akkurat opp et veldig langt ord!
Dette er s godt.

Ha 1 egg i en bolle sammen med 20 g mocca-protein, 1 ss kakaopulver, 1/2 ts vaniljepulver, en liten klype salt og 2 ss melk (eventuelt vann). Pisk godt i 5 minutter til det blir en luftig masse. Tilslutt rrte jeg inn 3 -4 ss gresk yoghurt. Det er ikke ndvendig, men gir en ekstra kremet konsistens.
P toppen har jeg 1 ss nutella:grin:


Kristine

Ingrid

28.04.2015 kl. 17:55
Du strler, Kristine! :D

nsker deg en herlig tirsdagsettermiddag! :)

Ida Johanson

28.04.2015 kl. 18:06
Du ser kjempebra ut! :D

Daniel Miller

28.04.2015 kl. 18:23
Nam, s kjempe godt ut :) ha en flott dag.

Silje

28.04.2015 kl. 18:24
S bra du ser ut n Kristine. Kan ikke tro at du ikke har trent p et r!
S godt hre at du er fornyd med dagens kt! Selv skal jeg straks ut for gjennomfre min kt og jeg hper jeg er like positiv som deg nr den er slutt, hehe :-) Hper du koste deg med middagen og desserten, det ser himmelsk ut!

Lucy

28.04.2015 kl. 20:19
Ohhhh den sjokoladefluffen s lekker ut! Jeg er sjokoholiker s det holder og det tipper meg av lasset hver gang jeg forsker spise sunt og trene... N forstr jeg at jeg rett og slett bare m lage meg godis selv!

Merete

28.04.2015 kl. 21:56
Prvde denne n, men den ble jo ikke stor og fluffy. Hva gjorde jeg feil?

Marit

28.04.2015 kl. 23:09
S god fluff. Tror den blir laga imorra ogs :-)

V

29.04.2015 kl. 01:04
Du ser forbaska bra ut! Det gjr forsvidt middagen og desserten din ogs ut haha

Kristine

29.04.2015 kl. 12:56
Ingrid:
, s utrolig hyggelig hre Ingrid. Hadde en trtt dag i gr, s flte at jeg gjorde det motsatte!
God onsdag :)

Kristine

29.04.2015 kl. 12:56
Ida Johanson:
Oj, takk Ida :)

Kristine

29.04.2015 kl. 12:56
Daniel Miller:
Veldig godt Daniel :)

Kristine

29.04.2015 kl. 12:56
Silje:
, s utrolig koselig hre Silje. Tusen hjertelig takk :)

Kristine

29.04.2015 kl. 12:57
Tiril:
Ble det en bra kt Tiril?
Alle kter kan ikke vre knall gode, men om de fles ok er jeg stort sett fornyd :)

Kristine

29.04.2015 kl. 12:57
Lucy:
Jeg er avhengig av sjokolade selv, s da er det godt med noen sunne alternativer. Hper det faller i smak Lucy :)

Kristine

29.04.2015 kl. 12:58
Merete:
Hvilket proteinpulver brukte du?
Det kan vre proteinpulveret eller at du ikke pisket lenge nok.

Kristine

29.04.2015 kl. 12:58
Marit:
S moro hre. Det er alltid gy at oppskriftene blir brukt :)

Kristine

29.04.2015 kl. 12:59
V:
Det er veldig koselig hre V :) Det er naturligvis litt rart fle seg "utrent", nr jeg har vrt bde mer muskuls og lettere i kroppen. Men det er noe med trives i den kroppen man har n. Og jeg digger at jeg faktisk har en rumpe og pupper...noe jeg ikke hadde fr ;)
Det har du rett i :-) Grsdagens kt var helt grei. Planen var lpe intervaller, men det ble heller en joggetur med kjresten. Sist jeg lp den samme runden tok jeg kun n pause og jeg syntes det gikk s bra. I gr var kroppen veldig tung og jeg mtte ta flere pauser, men av en eller annen grunn lp jeg faktisk runden hele 2 minutter raskere. Jeg fatter ikke at det er mulig, men det var en liten opptur i "nedturen", hehe :-)

V

29.04.2015 kl. 14:48
Absolutt viktig trives i den kroppen man har, og du ser smashing ut s du har all grunn til trives :) Du ser utrolig sunn og friskus ut med herligste utstrlingen! Godt forbilde for leserene dine

Kristine

29.04.2015 kl. 17:10
V:
S utrolig hyggelig lese V, det setter jeg virkelig pris p. Jeg fler meg virkelig bra for tiden.
Hper alt er bra med deg ogs :)

Kristine

29.04.2015 kl. 17:11
Tiril:
Noen dager er man rett og slett ikke p topp. Man kan ikke vre helt i hundre hver dag :)
Hper du er bra i dag :)

Oda

01.05.2015 kl. 09:49
Du strler Kristine ! Det er godt se <3

Kristine

01.05.2015 kl. 12:08
Oda:
Utrolig hyggelig hre Oda :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no