SNACKS PAKKE

I dag fikk jeg denne snacks pakken fra FitnessKost.
En pakke fylt med spennende knaskevarianter!


Questbar
I smaken cheesecake, mixed berry bliss og banana nut.
Sukrin sjokolade
Denne har jeg smakt før og blitt veldig glad i. Sukkerfri melkesjokolade søtet med sukrin. 
Acti- snack Nuts and Soya
Små posjonsposer med en blanding av ovnsristede mandler, gresskarfrø og soyabønner med tørkede tranebær, som både gir langsomme karbohydrater, proteiner og sunt fett. Disse skal jeg ha liggende i vesken til nødsituasjoner hvor jeg blir sulten. 
Protein cookie
Rett og slett store kjeks med høyt proteininnhold. I smaken peanøtt og i sjokolade.
Protein kokosvann
Kokosvann med tilsatt protein
Acti – snack Fruit and Nuts
Posjonsposer med ovnsristede hasselnøtter, pistasjnøtter, gojibær og rosiner. Supert å ha med seg på farten eller som rask energi. 
Nakd rosiner
Rosiner med smak, cherry, cola, orange, og lime. Kjekt når søtsuget meller seg eller over havregrøten. 
Nakd bits cocoa
Små søte biter som kun inneholder frukt, nøtter og kakao. 
Ris
Dette er ris nesten uten kalorier, og helt uten gluten og melk.
–  Acti- snack Nut and Seed
Posjonspakker med ovnsristede hasselnøtter, gresskarfrø, mandler, cashew, tørkede kirsebær tørkede tranebær og rosiner. Dette er en real energibombe når du begynner å bli sulten eller trenger litt næring. 

Nå har jeg mye å kose meg med :grin:
Kjenner jeg meg selv rett så ender jeg vel med å smake på alt i kveld!  Jeg kan ikke la produktene matvarene ligge i skapet mens jeg lurer på hvordan de smaker. NyskjerrigPer vet dere!
Ha en god kveld. 

Kristine

8 kommentarer

Siste innlegg