BUTIKK NYHETER


Jeg plukket med meg en hel del nye produkter fra meieriseksjonen da jeg var på butikken på i går. Disse tre er favorittene og har allerede blitt kjøpt inn på nytt i dag. 
Skyr Naturell er riktignok ikke en nyhet, men den er sjelden å finne i butikken. Jeg foretrekker Skyr Naturell over både kesam og gresk yoghurt, den er så god! Jeg ble veldig glad da jeg fant denne på Kiwi i Sandvika. 
Skyr har kommet med en sommersmak, Jordbær og lime, som var god. Det blir ikke en absolutt favoritt, men er en god erstatning for vanlig jordbæryoghurt. 
Tine14, gresk yoghurt har også kommet med en nyhet, Sitron og lime. Denne var knall god! Både den syrlige smaken og den kremete konsistensen var perfekt for mine preferanser. Jeg har spist flere av den allerede! 
Har du prøvd noen spennende nyheter i det siste? :grin:

Kristine 

14 kommentarer

Siste innlegg