FREDAGS TIME-OUT


Denne fredagen synes jeg går forferdelig sakte!
Nå skal jeg unne meg selv en real fredags time-out, før jeg fortsetter jobbingen om en times tid.
Noe godt å knaske på og et par episoder av Young and Hungry


Nykjøpte roser. En god kopp proteinkaffe, sukrin melkesjokolade, som forøvirg er overraskende god – den beste sukkerfrie sjokoladen jeg har smakt så langt, og Nakd bits cocoa delight
De små gode bitene fra Nakd har jeg hatt dilla på den siste uken! Det er rett og slett bare dadler, cashewnøtter, rosiner og kakao som er laget til små biter, helt fri for sukker, gluten og melk. Jeg digger at de er søte og gode, sunne og fulle av næringsstoffer. Jeg knasker på de når jeg føler at jeg trenger litt ekstra energi eller om jeg har lyst på noe søtt. 

Kristine 

6 kommentarer
    1. Pappa Larsen:
      Jeg er veldig positivt overrasket over sukrinsjokoladen. Den smaker ikke helt som melkesjokolade, men veldig likt. Den beste sukkerfrie sjokoladen jeg har smakt så langt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg