TRIPPEL PAKKE GLEDE


I dag kom det ikke bare en, men tre pakker fra iHerb!
Trippel pakke glede :grin: 

De har forresten fått inn den nye Questbar-smaken Mint Chocolate Chunk her. Jeg har allerede bestilt en pakke!


Atkins chocolate candies
Litt sunnere nonstop.
Cashew butter
Jeg elsker nøttesmør! Dette cashewnøttsmøret, er veldig godt og uten tilsetningsstoffer. 
Hemp hearts
Hempfrø. Supersunne. Perfekt og ha over grøten eller smoothien.
Rice bran solubles
Riskli inneholder masse gode næringsstoffer. Jeg bruker den i smoothies, grøt og lignende. 
Green kamut
Økologisk hvetegress pulver. Supermat som inneholder masse næringsstoffer. 
Raw pecans
Rå, ubehandlede pekannøtter.
Chocolove 
Denne sjokoladen med mandler og havsalt er rett og slett fantastisk godt!
Exfoliating hydro gloves
Hansker til bruk i dusjen for å skrubbe vekk død hud. 
– Organic Honey Beeswax Lip Balm
En knall god leppepomade.
Auromere Ayurvedic Soap
Denne fikk jeg med gratis. Lukten er i hvert fall veldig god. 

Bruk gjerne koden min OKE701 om du handler på iHerb.
Da får du 5-10 $ i rabatt.
Har du noen gode iHerb-tips? :grin: 

Kristine 

12 kommentarer

Siste innlegg