PANNEKAKER MED SJOKOLADE


Først vil jeg tipse dere om  at X-life gir 25 % rabatt på alle varer ut dagen ved bruk av koden 100k.
Har du lyst på nye treningsklær – ta en titt her. Sko finner du her
Selv har jeg handlet hjem litt diverse matvarer til bakst, som du finner her. Mandelmel, bakeprotein, sukringold, sukrin+, havremel og Questbarer. Ting jeg alltid må ha på mitt kjøkken!!


Det ble en real søtmoms frokost i dag.  Tynne pannekaker med sjokoladekrem. 
Helt fantastisk godt. Ja, nesten for godt til å være sunt!
Jeg tror bildene snakker for seg selv, for dette ser nesten like godt ut som det smakte. 

Pannekaker
5 middels store pannekaker

30 g mandelmel
1 ss fiberhusk
1 liten klype salt
1 ts sukringold
4 egg
2 dl melk, eventuelt vann

Miks sammen alle ingrediensene. 
La røren svelle et par minutter.
Stek så tynne pannekaker i en panne på middels varme. Jeg bruker litt kokosolje i pannen.

Sjokoladefyll
Nok til 5 pannekaker

30 g sjokoladeprotein
2 ss kakaopulver
1 ss sukringold
3 ss philadeplphia, kan sløytes
Melk eller vann til passe konsistens, ca 0,4 dl

Bland sammen alle ingrediensene.
Smør utover pannekakene.
Nyt.


Dette er de beste pannekakene jeg har laget på lenge!
Saftige, tynne og gode. 
Du kan naturligvis servere de med annet enn sjokoladekrem, men fy søren så godt det var. Salte pannekaker med søt sjokolade er en himmelsk kombinasjon. 


Nå blir det en liten tur på trening før det er sushidate og deretter jentekveld.
En kose søndag for min del.
Håper alt er bra med deg og at du nyter helgen :grin: 

Kristine  

10 kommentarer

Siste innlegg