UT PÅ TUR

Jeg har vært helt kake noen dager. Rett og slett skikkelig daff og sliten!
Det er på tide at jeg tar en alvorsprat med meg selv og innser mine begrensninger. Jeg er nødt til å innrømme at jeg har gapt over litt for mye den siste måneden.
Etter at hjerte mitt ble hundre prosent friskmeldt, som jeg skrev om her, har jeg i grunn tenkt at alt er som før og bare kjørt på. Å begynne pent og rolig, nei det tenkte jeg ikke på!
Lange arbeidsdager, trening, sosialt, blogg og plikter. Det har blitt for lite tid til hvile og restitusjon på denne kroppen. Det kjenner jeg nå. 
Derfor har jeg hatt noen helt rolige dager. Trolig blir det enda noen dager. Jeg kjenner heldigvis kroppen min såpass godt at jeg vet hva den trenger. 


I dag har jeg noe bedre energi igjen. Endelig!
Da benyttet jeg meg anledningen til å ta en god gåtur ute.


Det er så mye vakkert i naturen.
For meg er dette ren tanketerapi. Både kropp og hode får hentet inn positiv energi, samtidig som èn kvitter seg med den negative. 


Nå er det tid for kombinert familie- og bursdagsselskap.  Det blir grilling og hygge. 
Jeg har stått for all maten, så jeg håper det blir bra! 
Ha en god lørdag da dere, og en riktig så fin helg :grin:

Kristine 

6 kommentarer
    1. Silje Christensen:
      Helgen har vært kjempe bra så langt Silje, tusen takk. Håper din har vært det samme.
      Herlig at mikrobrødet falt i smak. Det er så hyggelig å høre 🙂 God søndag!

    2. Så kjipt, håper virkelig du føler deg bedre snart.. Håper du får en fantastisk helg for det om <3 Jeg sitter nå i dette øyeblikk og spiser mikrobrødet ditt, helt nydelig! Takk for oppskrift og takk for at du sprer glede til leserne dine.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg