KROPPSKOMPLEKSER

Vi har alle kroppskomplekser. Noen mer enn andre. 
Forsøk å godta de og jobb med de istedenfor å skjemmes. 

Jeg er langt fra perfekt!
Det hadde vært a pice of cacke å lage en lang liste med ting jeg er misfornøyd med ved min egen kropp og personlighet.  
Etterhvert som jeg har blitt eldre har jeg lært å godta mine komplekser og å akseptere mine feil. Det kan handle om pølse-fingre, måten jeg ler på, hvordan jeg alltid sider ‘jada’, stygge føtter, små pupper, og lignende. Med årene har skjønt at det er ikke er dette som avgjør om jeg er lykkelig eller ikke. 

Istedenfor å henge seg opp i det som ikke er fult så bra, se deg selv i speilet og fokuser på dine flotte sider. 
Det finnes ingen der ute som er perfekte eller som elsker alt med seg selv. 
Har du noen gang tenkt på at dine skjønnhets- og personlighets- “feil” er det som gjør deg og ditt utseende helt unikt?
Brenn de dårlige tankene! Si heller til deg selv at de store ørene, smilet ditt eller måten du skriver på er med på å gjøre deg til deg. Det vil virke rart i begynnelsen, men med litt øvelse vil det gradvis gå bedre og bedre. Med tiden vil du merke at du kanskje blir litt bedre venn med deg selv og  dine kroppskomplekser. 

Du er unik og enestående. 
Tro på deg selv og du vil få det så mye bedre.
Du er verdt det.

Kristine  ♥

8 kommentarer

Siste innlegg