MORGENHYGGE

God morgen herlige lesere.
Håper alt står bra til og at dere er klare for en herlig helg!
Jeg skal hvert øyeblikk avgårde på jobb. Først er det morgenhygge med proteinkaffe og mailsvaring. 

Siden jeg igjen og igjen får spørsmål angående hvordan jeg lager proteinkaffen, legger jeg den ut på nytt.

Proteinkaffe
0,5 dl vann
20 g mocca-protein, eller mer om du ønsker
1 -2 ss kaffepulver, avhengig av hvor sterk du vil ha den
Varmt vann

Bland proteinpulveret med vann i et glass eller en kopp. Bruk en skje og rør godt. 
Ha i kaffepulver og hell over litt varmt vann. Rør rundt. Hell så i nok varmt vann til at glasset eller koppen blir full. Eventuelt kan du bruke ferdiglaget svart kaffe. Mmmm…

Forresten, som leseren min får du 10 % på din første bestilling hos MyRevolution. Så om du bruker min til proteinpulver, bcaa eller noe helt annet, får du automatisk 10 % avslag.

Jeg ønsker deg en aldeles strålende helg :grin:

Kristine ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg