SAFTIGE PANNEKAKER


Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en god styrkeøkt.
Etter økten fikk jeg skikkelig lyst på pannekaker. Da laget jeg naturligvis det når jeg kom hjem! Pannekaker med en god blanding av karbohydrater og protein er perfekt påfyll etter en treningsøkt for å gi næring til muskulaturen. 


Disse pannekakene ble veldig saftige og gode. Jeg elsker når pannekakene blir skikkelig saftige. 
På toppen ble det brunost og sukkerfritt jordbærsyltetøy. Varme pannekaker med brunost, slik at brunosten smelter er så utrolig godt!

Saftige pannekaker

2 egg
40 g havremel, eventuelt havregryn
30 g vaniljeprotein
ca 100 g cottage cheese, eventuelt kesam 
1 ts sukringold
1 ts kardemomme
1/3 ts salt

Bland sammen alle ingrediensene. 
Bruker du havregryn og / eller cottage cheese, mos blandingen med stavmikser. 
Stek pannekaker i en panne på middels varme i 2 minutter på hver side. Jeg steker i litt kokosolje


Mmmm….
Saftige og gode pannekaker. 


Xlife har forresten bakeuke, denne uken med 25 % rabatt på søtstoff og melvarer. Det kan være verdt å sjekke ut her
Mandelmel
Kokosmel
Havremel
-Fibersirup
Sukringoldsukrinmelis, sukrin
Bakeprotein 
-Kakemiks
-Cake in a cup med sjokoladesmak eller sjokolade og karamell
er ingredienser jeg alltid må ha i skapet. Disse koster litt og da er det alltid verdt å kjøpe når de først er på tilbud :grin: 

Kristine ♥ 

14 kommentarer

Siste innlegg