SØNDAGSGODT


Jeg har vært litt små pjusket de siste dagene. Rett og slett ikke følt meg helt i tipp-topp. Etter jobb i går ble det derfor en rolig kveld. Jeg tok turen til Fridays på Akerbrygge med en venninne. Spiste forøvrig en ufattelig god popcorn brownie sundae til dessert. Den må prøves! Deretter bar det rett hjem til senga. 
I dag har jeg hatt en lat søndag. Jeg har sovet lenge, sett ferdig Orange is the new black, bakt log slappet av. Det har gjort godt for kroppen!

Nå skal jeg sette meg ned med en god dose søndagsgodt i hyggelig selskap.
Pepsi Max, sjokolade med havsalt, norske gode jordbær, blåbær, appelsin, plommer, kiwi, vannmelon og moreller.
Frukt- og bærfest rett og slett :grin: Noe jeg aldri kan få nok av!

Håper helgen din har vært bra og at du snart er klar for en ny uke.
Fortsatt god søndagskveld!

Kristine ♥

20 kommentarer

Siste innlegg