TILBUD OG VINNER

Hei og god søndagsmorgen :grin:
Tusen hjertelig takk for alle deres nydelige ord angående skoleplassen jeg har fått. Dere er helt fantastiske♥ Det høres kanskje merkelig ut, men jeg blir stadig vekk rørt når jeg leser kommentarene deres. Det er de som holder bloggen i livet. Uten deg som tar deg tid til å legge igjen noen ord, hadde jeg nok ikke giddet å fortsette. Hjertelig takk!


Over til noe helt annet. 
Jeg vil tipse dere om at Xlife har dagstilbud på 2XU i dag. Du får 25 % rabatt på alt her!
Selv har jeg tre tightser og en topp fra merket. Det er absolutt favoritt tightsen, de er jo knall gode!


Her er noen av mine favoritter:
1. Elite Mcs Compression Tights   //   2. Thermal Compression Top   //   3. Compression 34 Tights   //   4. Compression Recovery Tights   //   5. Elite Run Jacket
Hele 2XU utvalget kan du se her.


Jeg har trukket vinneren av give-awayen fra PersonligAlmanakk.
Det ble kommentar nummer 25, Marie.
Jeg har sendt deg mail.

Ønsker dere alle en riktig god søndag!
Her øsepøser det. En skikkelig regnværsdag!
Jeg skal nyte en rolig søndag på besøk hos lillebror som drar i militæret imorgen. Han har bestemt menyen – hjemmelaget enchiladas og oreoiskake, og storesøster skjemmer han bort en siste dag før militærets harde dager tar over. 
Smil og nyt dagen :razz: 

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Et forsinket stort tillykke søde Kristine! Du fortjener det <3 Håber du fandt opskriften på marcipan bollerne inde på min blog forleden dag? Knus herfra

    2. Hadde ikke fått med meg det tror jeg…gratulerer med skoleplassen 🙂 Fine tights, men ikke så mye jeg trener for tiden..sønnen har iallefall en slik i svart–og han kjenner godt han som driver x-life..
      Her er det skikkelig gråvær i dag..men har gått ei lita runde :)) Fin dag videre :))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg