MATPAKKE

Hei dere!
I dag er det første skoledag :grin: Jeg er riktignok fortsatt syk, men skolen må jeg møte opp på!
Den obligatoriske matpakken er selvfølgelig med.

I min matpakke i dag:
– Salat med gravet laks
En enkel salat med hodesalat, tomat, paprika og rødløk og hjemmelaget salsa (lime, chili, hvitløk, tomat og rødløk). Gravlaksen har jeg når jeg skal spise, da holder salaten seg friskere. 
– Frukt
Bananer og plommer
Nøttemiks, nuts and soya
En blanding av mandler, edamamebønner, solsikkekjerner og tranebær. 
Proteinpulver, mocca-protein
Til proteinkaffe, som jeg bruker som et mellommåltid sammen med frukt og nøtter

Da holder jeg meg mett, blid og fornøyd hele skoledagen.
Ha en herlig tirsdag!

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Erica:
      Det var mest informasjon i dag, men jeg gleder meg absolutt til fortsettelsen 🙂 Det blir spennende.
      Takk Erica. Håper alt er bra med deg 🙂

    2. Yngvild:
      Det var bare å legge seg i senga når jeg kom hjem! Haha… Men sånn blir det nå. Regner med at jeg snart er på bena igjen 🙂

    3. Lykke til på første skoledag! Håper du klarer å holde koken i dag på tross av sykdom.
      Det blir nok tre spennende år på sykepleien! Hilsen en medsøster 😉

    4. Masse lykke til på første skoledag! Kjedelig at du er syk, men håper det blir en fin og spennende dag uansett 🙂 God bedring <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg