IHERB-PAKKE OG GIVE AWAY

I dag føler jeg meg endelig menneskelig igjen og kjenner at jeg er på bedringens vei – så deilig :mrgreen:
Jeg tok en liten tur på Elixia i håp om å svette ut de siste basiluskene. Det ble en rolig tretti minutters økt på ellipsemaskinen. Jeg venter med tyngre trening til jeg føler meg helt bra. Til tross for en lett og kort økt, jeg skal love dere at det var fantastisk godt å bevege kroppen igjen!

I morges hentet jeg ut en mini pakke fra iHerb. 
Den inneholdt kun Acne Dote renseservietter og Questbarer i smaken chocolate chip cookie dough.
Ansiktsserviettene bruker jeg stort sett hver kveld for å fjerne sminke og annet smuss. De er blitt en fast inventar i min kveldsrutine.


Når vi først er inne på iHerb.
Akkurat nå har jeg en give away gående på instagram, @dedicationkristine, hvor to personer vinner hvert sitt gavekort hos iHerb på 50 $. Sjekk det ut og kanskje du blir vinneren!

Kristine ♥

14 kommentarer

Siste innlegg